Trad-skyteteknikksamling?

Diverse sludder og vås og annet snikk snakk

Moderator: GreenMan

Svar
Brukeravatar
KEn
Mester
Innlegg: 593
Registrert: 11 jan 2006, 09:19
Sted: Kristiansand

Trad-skyteteknikksamling?

Legg inn av KEn »

Ble det stilt om dette?
Jeg finner det mye mer interessant å forsøke å bli bedre til å skyte med det utstyret jeg har, enn å se hvem som er best i konkurranse og lure på om det jeg brukler er iht. noen regler som noen finner opp.. (vi vet jo hvem som er best uansett)

K
Brukeravatar
woodstick
Mester
Innlegg: 250
Registrert: 15 feb 2009, 21:57

Re: Trad-skyteteknikksamling?

Legg inn av woodstick »

Det er nå nesten helt i boks med trad samlingen. Den blir på Lillestrøm i forbindelse med kristi himmelfart helga. Det kommer en svenske i verdens klasse nivå i 3D. Det vil bli sendt ut info til klubber og postet her når alt er klappet og klart, ....men hold av datoen!
Brukeravatar
Kviljo
Master bowyer
Innlegg: 3657
Registrert: 09 jan 2006, 01:15
Bosted: Lista
Kontakt:

Re: Trad-skyteteknikksamling?

Legg inn av Kviljo »

For oss hedninger - hvilken dato dreier det seg om?

Kunne vært artig å få med seg :)
- Ivar Malde
mob: 991 55 405

Kviljo Buemakeri
Stein
Mester
Innlegg: 189
Registrert: 31 jul 2007, 12:57
Sted: Bergen

Re: Trad-skyteteknikksamling?

Legg inn av Stein »

Kristi Himmelsfartsdag er torsdag 21. mai. Fredag 22. starter det et blestringsseminar på Hordamuseet.
Søndag 24. mai er det Jernalderdag på Hordamuseet.

Er vel ganske nøyaktig samme helg som det skjer noe bueting på de britiske øyer.


:D
Stein Dale
__________________________
"Benda boga"
Brukeravatar
KEn
Mester
Innlegg: 593
Registrert: 11 jan 2006, 09:19
Sted: Kristiansand

Re: Trad-skyteteknikksamling?

Legg inn av KEn »

Ja det var en fantastisk timing... Er minst tre andre arrangementer jeg skulle vært på den helga, hvorav det ene er booket allerede.

K
Brukeravatar
woodstick
Mester
Innlegg: 250
Registrert: 15 feb 2009, 21:57

Re: Trad-skyteteknikksamling?

Legg inn av woodstick »

Kjedelig at det krasjer med andre ting. Akkurat den tiden på året skjer det mye, alt skal liksom være unnagjort før ferien. Svensken var en opptatt mann og hadde få valg. Fredag er en inneklemt dag og mulighet for at mange kan ta seg en feriedag gjorde valget. Det blir en del å organsiere rundt dette. Vi har ikke noe antall på deltagere enda, men det virker til at det kan bli mange.
Svar