Hei godtfolk,
har noen ubrukte vikingbelter liggende som jeg kan selge. Lengde ca 160-165 cm inkludert spenner.
Alle spenner er replika av originale funn. Beltene er forholdsvis udekorerte, men kan eventuelt hores litt opp med tidsriktig beltebling i bronse, graveringer eller flettede lærsnorer dersom ønskelig - mot et lite tillegg i pris.
Alle belter 300,-
Bredde 2,7 cm
Bredde 2 cm
Bredde 2,7 cm
Bredde 2 cm
Bredde 2 cm
Vikingbelter selges
Moderator: GreenMan
Forumregler
Når utstyr er solgt skal forfatter av innlegget endre tittelen til [solgt]forumtittel. Moderator har rett til å endre status etter en hvis stund. Ikke gjør en salgstråd til diskusjoner. Kun svar på tråden som har med salget å gjøre vil bli godtatt.
Når utstyr er solgt skal forfatter av innlegget endre tittelen til [solgt]forumtittel. Moderator har rett til å endre status etter en hvis stund. Ikke gjør en salgstråd til diskusjoner. Kun svar på tråden som har med salget å gjøre vil bli godtatt.
- Windrhrafn
- Bueskytter
- Sted: Bergen
Vikingbelter selges
- Hrafn
Deyr fé deyja frændr
deyr sjalfr it sama
en orðstírr deyr aldregi
hveim er sér góðan getr
Deyr fé deyja frændr
deyr sjalfr it sama
en orðstírr deyr aldregi
hveim er sér góðan getr
-
- Nybegynner
- Sted: Oslo - Florø
Re: Vikingbelter selges
Jeg kjøper gjerne et belte kanskje to- Først et. Det første bilde ser bra ut- Jeg er litt over 100 rundt beltested. Tror du at jeg burde gå for belte med rød trå så kan jeg justere litt på lengden ?
Mvh. Kjetil
Mvh. Kjetil