Enig med de foregående innlegg..
Nå blir det mitt første Inne NM dette her, men jeg ser at, om man reiser 5 minutter, eller 9 timer, så må det da gå ann å bruke litt mere tid, om plassen skal være for trang.
Dette er jo også dagen da det avholdes årsmøte i langbuelaget, og det må da være slik at det burde komme folk dit også?
Innendørs NM i Historisk.
Re: Innendørs NM i Historisk.
Flott ! Så gjenstår å se hvordan det blir.
På årsmøtet blir det sikkert som sist, at når mesterskapet er over så reiser de aller fleste hjem igjen.
På årsmøtet blir det sikkert som sist, at når mesterskapet er over så reiser de aller fleste hjem igjen.
Hva med å legge årsmøtet i en pause i skytinga?
Heisan. Vi nærmer oss NM. Flere er vistnok bekymret for plassen, og vi i arr.kom. skal selvsagt gjøre vårt beste for at alle blir mest mulig fornøyd. Hvis vi blir ca. 40 skyttere som i fjor,blir det skyting i 2 puljer AB og CD, noe som er helt vanlig. Jeg har snakket med skyteleder Ellingsen, og for å få bedre plass under skytingen, kan f.eks. A og B skytter skyte annenhver gang. Altså A skyter en pil - bytter med B som skyter sin pil osv. Det har vært praktisert. Eller kanskje det er bedre å skyte ferdig 3 piler før neste går fram å skyter. En god løsning skal det nok bli.
Eller så håper jeg virkelig at de som er medlemmer i NL tar seg tid til å delta på årsmøtet etter skytingen. Mange forslag blir fremmet i år, så her må man delta hvis man ønsker å påvirke lagets framtid. Forslagene vil bli lagt ut på Norsdk langbuelag informerer.
Eller så håper jeg virkelig at de som er medlemmer i NL tar seg tid til å delta på årsmøtet etter skytingen. Mange forslag blir fremmet i år, så her må man delta hvis man ønsker å påvirke lagets framtid. Forslagene vil bli lagt ut på Norsdk langbuelag informerer.
"Back to nature!"
Det høæres flott ut, Ingis. Det tar nok veldig lang tid hvis man bytter plass for hver pil. Bedre at A skyter sine 3, og så bytter plass mmed B.
Takk for et svært så hyggelig NM
http://www.youtube.com/view_play_list?p ... 222A6B36C5
http://www.youtube.com/view_play_list?p ... 222A6B36C5