Lokes buemakeri (for veik, for veik er kongens bue)
Moderator: GreenMan
Re: Lokes buemakeri (for veik, for veik er kongens bue)
Hehe... Tøfft! Jeg kan se noen kompresjonsskader i panna di
-Frode
Norwegian Warbows
Norwegian Warbows
Hei!
Vi bare legge ut at denne buen ikke eksisterer lenger nå. Brukte den endel ganger ved å bruke beina til å skyve den ut med, men det var bare noe som ikke stemte med hele buen. Hadde på følelsen at jeg kunne bruke jernspett med denne
Uansett, kuttet av tuppene og satte på nocks av horn i stedet. Tillered den til #180@32", og vips var det en engelsk krigsbue som skyter mye bedre (må fortsatt bruke beina, da...)
Skal legge ut bilder når jeg får tilbake kameraet, som ikke var så vanntett som det skulle være allikevel...
Nidrinir - kult at du la ut buen på Paleoplanet. Så ikke det før nå, jeg...
Thomas
Vi bare legge ut at denne buen ikke eksisterer lenger nå. Brukte den endel ganger ved å bruke beina til å skyve den ut med, men det var bare noe som ikke stemte med hele buen. Hadde på følelsen at jeg kunne bruke jernspett med denne
Uansett, kuttet av tuppene og satte på nocks av horn i stedet. Tillered den til #180@32", og vips var det en engelsk krigsbue som skyter mye bedre (må fortsatt bruke beina, da...)
Skal legge ut bilder når jeg får tilbake kameraet, som ikke var så vanntett som det skulle være allikevel...
Nidrinir - kult at du la ut buen på Paleoplanet. Så ikke det før nå, jeg...
Thomas
-
- Master bowyer
- Sted: Trautskogen
Det er ikke så mange som lager buer som når opp i så mange #, så jeg tenkte det sikkert var fler som ville ta en titt