Jomfru i nød

Leter du etter noen eller noe?

Moderator: GreenMan

Svar
nahla
Nybegynner
Innlegg: 2
Registrert: 13 jun 2010, 14:57
Bosted: Rissa
Sted: Sør-Trøndelag

Jomfru i nød

Legg inn av nahla »

Trenger skyss fra Trondheimsområdet til Jørundgård 20. aug, så hvis det er noen som vil forbarme seg over en jomfru i nød på vei til sitt første NM, så taes det imot med takk. Eventuelt et veldig godt tips på hvordan jeg kan komme meg dit på en enkel måte. Jeg bor på Fosen, men greier å komme meg over fjorden sjøl:-)
Leve, hver eneste dag...
Brukeravatar
Jorarn
Mester
Innlegg: 262
Registrert: 09 jan 2006, 17:14
Sted: Trondheim

Re: Jomfru i nød

Legg inn av Jorarn »

Hei Jomfru Nahla.
Vi er flere riddere (muligens noen med skinnende rustning, men ingen med hvit hest :wink: ) som kjører til Jørundgård fra Trondheim.
Litt usikkert hvem som kjører når, men det er garantert plass i en eller annen bil. Hvis du har vært på trening i Trondheim spektrum har du sikkert møtt flere av oss der. Vi skal møtes Torsdag kl.19:00 på Kuset gård for en liten NM-oppkjøring. Ta en tur om du kan :)
-Joachim-
“Only those who have to do simple things perfectly will acquire the skill to do difficult things easily” Friedrich von Schiller
nahla
Nybegynner
Innlegg: 2
Registrert: 13 jun 2010, 14:57
Bosted: Rissa
Sted: Sør-Trøndelag

Re: Jomfru i nød

Legg inn av nahla »

Så flott! Jeg har dessverre ikke blitt innlemmet i miljøet enda, siden jeg er så fersk i sporten, men jeg blir gjerne med videre utover høsten. Høres ut som dere har det gøy på andre siden av fjorden:D Hvis du hører om noen galante riddere (trenger ikke hest, bil går helt fint) som jeg kan kontakte ang. skyss, hadde det vært kjempefint. :D
Leve, hver eneste dag...
Svar