![](https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji3590.png)
![](https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji3590.png)
![](https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji3590.png)
![](https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji3590.png)
![](https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji3590.png)
![](https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji3590.png)
![](https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji3590.png)
![](https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji4.png)
![](https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji51.png)
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Moderator: GreenMan
Det er forskjell på klaging og konstruktiv kritikk - jeg oppfatter ikke denne tråden som spesielt klagete - men jeg er enig i at flere kanskje kan tilby seg å hjelpe til på arrangementer.Rene Ramminger skrev: ↑20 sep 2021, 17:09 Hva har kontruktiv kritikk med klaging eller raushet å gjøre? Om dere oppfatter det slik forstår dere ikke hva det er og hvordan det skal brukes. Tross alt er det medlemmer som betaler for et arrangement og har ( kanskje fra årene før) visse forventninger.