Black Widows forfall til billig kinabue

salg av bueutstyr.

Moderator: GreenMan

Forumregler
Når utstyr er solgt skal forfatter av innlegget endre tittelen til [solgt]forumtittel. Moderator har rett til å endre status etter en hvis stund. Ikke gjør en salgstråd til diskusjoner. Kun svar på tråden som har med salget å gjøre vil bli godtatt.
Brukeravatar
Truls med bogen
Mester
Innlegg: 549
Registrert: 10 jan 2006, 15:03
Bosted: SON
Sted: Son

Black Widows forfall til billig kinabue

Legg inn av Truls med bogen »

selger alle sammen, satser på norsk kvalitet....les videre i NBF "buestikka" for videre informasjon
Bilde
Brukeravatar
Truls med bogen
Mester
Innlegg: 549
Registrert: 10 jan 2006, 15:03
Bosted: SON
Sted: Son

Re: Black Widows forfall til billig kinabue

Legg inn av Truls med bogen »

Billigsalg av Black Widows trad buer

Pga overgang til annen idrett -(golf) selger vi våre PCH 111 Recurves

Den ene er på 56” 31@27 har nummeret 19492 og har vunnet en rekke konkurranser bl. annet NM 2012

Den andre på 56"” 42@27 har nummeret 19456 vunnet et håndkle fra Europris som førstepremie gang i Fredrikstad, da Trond Kvitnes ikke var med

Bilder og pris uten frakt og toll og MVA finner du på www.blackwidowsbows.com

Man kan også snakke dirkete med Roger Fulton, lederen av BW om buen, dersom man hilser fra eierne
Bilde
MalaWolf
Mester
Innlegg: 1304
Registrert: 08 apr 2009, 17:54
Bosted: Hjemme
Sted: Oslo

Re: Black Widows forfall til billig kinabue

Legg inn av MalaWolf »

Torgisl Reidarson skrev:selger alle sammen, satser på norsk kvalitet....les videre i NBF "buestikka" for videre informasjon
I og med at vi ikke er organisert inn under NBF lengre, er det slettes ikke alle som har tilgang til "Buestikka" - en faksimile hadde gjort seg :)
Brukeravatar
Truls med bogen
Mester
Innlegg: 549
Registrert: 10 jan 2006, 15:03
Bosted: SON
Sted: Son

Re: Black Widows forfall til billig kinabue

Legg inn av Truls med bogen »

ta en titt på BWs hjemmesider...ja buestikka er en slags togtabell pyntet opp med compoundskyttere og andre tekniske bueskyttere...vi benytte anledningen til å beklage min dårlige fremferd ovenfor deg og dine brystvorter
Bilde
Brukeravatar
Truls med bogen
Mester
Innlegg: 549
Registrert: 10 jan 2006, 15:03
Bosted: SON
Sted: Son

Re: Black Widows forfall til billig kinabue

Legg inn av Truls med bogen »

den ene er forresten solgt til en av norges beste bueskyttere trond kvitnes moss bs
Bilde
MalaWolf
Mester
Innlegg: 1304
Registrert: 08 apr 2009, 17:54
Bosted: Hjemme
Sted: Oslo

Re: Black Widows forfall til billig kinabue

Legg inn av MalaWolf »

erik t reidarson skrev:ta en titt på BWs hjemmesider...ja buestikka er en slags togtabell pyntet opp med compoundskyttere og andre tekniske bueskyttere...vi benytte anledningen til å beklage min dårlige fremferd ovenfor deg og dine brystvorter
hehehe - om du sikter til min avatars brystvorter .. er det slettes ikke undertegnede, men den siste rekonstruksjonen av Øtzi .. eller "Frozen Fritz" som du har omtalt ham som .. muligens den mest korrekte gjengivelse av funnet - uten krimskrams og gjettinger.
Brukeravatar
Truls med bogen
Mester
Innlegg: 549
Registrert: 10 jan 2006, 15:03
Bosted: SON
Sted: Son

Re: Black Widows forfall til billig kinabue

Legg inn av Truls med bogen »

han må da ha frosset endel i 3900 meter høyde,,,trodde han hadde en pelskåpe....øtzy is not dead his frozen..hils avartaren som ser mer ut som en buskxxxxx
Bilde
MalaWolf
Mester
Innlegg: 1304
Registrert: 08 apr 2009, 17:54
Bosted: Hjemme
Sted: Oslo

Re: Black Widows forfall til billig kinabue

Legg inn av MalaWolf »

Joda - men det var bare fragmenter bevart av det ytterste pelsplagget. Derfor er det knyttet stor usikkerhet til hvordan det plagget var utformet; det kan ha vært en slags anorakk, jakke, kåpe eller omslagsskjorte (som i eldre bronsealder), tunika .. men i min avatar har de gjengitt bare det vi vet med sikkerhet. Det eneste vi kan si med sikkerhet om ytterplagget er materialer, sømmer og metode for garving. De som forsøker si noe annet kommer med antagelser.
Brukeravatar
Brage
Mester
Innlegg: 173
Registrert: 22 jan 2007, 12:20
Sted: Drammen
Kontakt:

Re: Black Widows forfall til billig kinabue

Legg inn av Brage »

Fantastisk morsom "dialog"! Jeg lo på meg armhulekrampe..
MartiN
MalaWolf
Mester
Innlegg: 1304
Registrert: 08 apr 2009, 17:54
Bosted: Hjemme
Sted: Oslo

Re: Black Widows forfall til billig kinabue

Legg inn av MalaWolf »

Brage skrev:Fantastisk morsom "dialog"! Jeg lo på meg armhulekrampe..
:D :lol:
Brukeravatar
Truls med bogen
Mester
Innlegg: 549
Registrert: 10 jan 2006, 15:03
Bosted: SON
Sted: Son

Re: Black Widows forfall til billig kinabue

Legg inn av Truls med bogen »

jeg har sett et bilde av ham i en kåpe..loddrette striper på ca 10 cm svart og hvitt, hvitt kan jo være røyskatt (hermelin) svart??geit? nei jeg tipper på sau..frakken eller pesken som samene sier brukes på begge sider pels ut=godt vær....pels inn= 20 minus...
Bilde
Brukeravatar
Truls med bogen
Mester
Innlegg: 549
Registrert: 10 jan 2006, 15:03
Bosted: SON
Sted: Son

Re: Black Widows forfall til billig kinabue

Legg inn av Truls med bogen »

ikke rart frozen fritz frøs i hjel med det antrekket der..og dessuten trodde jeg at avartarer var blå-?
Bilde
MalaWolf
Mester
Innlegg: 1304
Registrert: 08 apr 2009, 17:54
Bosted: Hjemme
Sted: Oslo

Re: Black Widows forfall til billig kinabue

Legg inn av MalaWolf »

erik t reidarson skrev:jeg har sett et bilde av ham i en kåpe..loddrette striper på ca 10 cm svart og hvitt, hvitt kan jo være røyskatt (hermelin) svart??geit? nei jeg tipper på sau..frakken eller pesken som samene sier brukes på begge sider pels ut=godt vær....pels inn= 20 minus...
Skinnrestene fra ytterplagget (hvor kun deler av ryggen er bevart) er DNA testet til å være fettgarvet skinn av tamgeit. Vi aner ingenting om utformingen. Helt rikktig - møre lyse alternerende strimler som er sydd sammen senetråd. MEN kåpen fra bildet du har sett er aldri funnet hel. Dermed blir rekonstruksjonen av kåpen fri fantasi, og ikke mer enn det.. en tolkning - som langt fra sikkert stemmer med virkeligheten.

Hva jeg har funnet ut av emnet tidligere kan du lese her.
MalaWolf
Mester
Innlegg: 1304
Registrert: 08 apr 2009, 17:54
Bosted: Hjemme
Sted: Oslo

Re: Black Widows forfall til billig kinabue

Legg inn av MalaWolf »

erik t reidarson skrev:ikke rart frozen fritz frøs i hjel med det antrekket der..og dessuten trodde jeg at avartarer var blå-?
Mulig du forsøker deg på morsomheter her. Men jeg finner det ikke det spor morsomt. :? Min avatar (BB profilbilde) viser hav vi med sikkerhet vet om Øtzies bekledning - han hadde et ytterplagg .. men det vet vi ikke nok om til å kunne rekonstruere uten å måtte gjette..
Brukeravatar
Truls med bogen
Mester
Innlegg: 549
Registrert: 10 jan 2006, 15:03
Bosted: SON
Sted: Son

Re: Black Widows forfall til billig kinabue

Legg inn av Truls med bogen »

morsomhet...ja man vet med sikkerhet at han var naken når man tar av ham klærne..eller som mitt akademiske mantra: det finnes ingen sannheter, kun sannsynlikheter,,,
Bilde
Svar