Skal vi se, svare på alt.. Jo, først, forumet er ikke tenkt som noe stort, og det er ikke engang sikkert jeg orker å drive med det. Det var som sagt en greie som fulgte med sida, så jeg har det nå der for å teste det.
Det er planen å lage en skandinavisk grein under EWBS på lik linje med de andre du nevner ja. Og den skandinaviske greina er forsåvidt fortsatt i planleggingsfasen. -Kom gjerne med ideer
Jeg tenker det er greit å bruke de reglene som allerede er der som et grunnlag, så kan man jo tenke på om vi i skaninavia skal utforme regler for en slags "skandinavisk bue-klasse" eller noe lignende i tilegg. Det er ikke noe i vegen med å gjøre det, men det er vel viktig å huske at da trengs det gode og gjennomtenkte regler.
Jeg har ikke sett at EWBS opererer med "sære ikke historiske korrekte buer", bortsett fra at man vel kan si at ei bue med 4 laminater fra alle verdens hjørner ikke er særlig sansynlig å finne før nærmere vår tid..
Navnet blir nok i retning av Scandinavian Warbow Society, uten at det er bestemt noe enda.
Herlig at du rekrutterer litt