Hvem sprer e-postadresser?

Har du spørsmål anngående bueforum.no - post dem her.

Moderator: GreenMan

SilentG2
Mester
Innlegg: 376
Registrert: 18 feb 2009, 00:58

Re: Hvem sprer e-postadresser?

Legg inn av SilentG2 »

Kryptering av røyksignaler må da være når nidrinr skal sende til meg.. da må røyken så høyt opp i været at han må bruke gummidekk eller hele hus til å lage nok røyk, og ikke si meg at de holder fasongen på røyken lenge :)
nidrinr
Master bowyer
Innlegg: 3088
Registrert: 29 mai 2007, 23:17
Bosted: Trautskogen
Sted: Trautskogen

Re: Hvem sprer e-postadresser?

Legg inn av nidrinr »

Hmm.. Hva med runepiler..? Snik deg inn til ca 100 meters avstand fra huset, og plant pila i veggen..
SilentG2
Mester
Innlegg: 376
Registrert: 18 feb 2009, 00:58

Re: Hvem sprer e-postadresser?

Legg inn av SilentG2 »

trodde da du skjøyt piler du kan skrive masse på lenger enn 100meter?!!
nidrinr
Master bowyer
Innlegg: 3088
Registrert: 29 mai 2007, 23:17
Bosted: Trautskogen
Sted: Trautskogen

Re: Hvem sprer e-postadresser?

Legg inn av nidrinr »

Joa, men jeg skal jo trefe huset også da.. :P
Brukeravatar
GreenMan
Snikende platebein
Innlegg: 1294
Registrert: 08 jan 2006, 15:00
Bosted: Oslo
Sted: Oslo
Kontakt:

Re: Hvem sprer e-postadresser?

Legg inn av GreenMan »

MalaWolf skrev: Skulle gjerne likt å sett loggene til bueforum.no serveren, mail-headeren på denne mailen det her er snakk om og ha sjekket ut nylig publiserte phpBB-eksploits ... men det er ikke min jobb :)
Hvilke logger tenker du på? Men jeg tviler på at forumet er synderen da jeg ikke kan erindre å ha fått en slik e-post selv, noe som vil være rart. Kan det være den gamle yahoo-gruppen til NL som det hele har gått gjennom.
Stian Green
"Sann bueskyting er enkel"
Oddbjørn
Master bowyer
Innlegg: 1790
Registrert: 14 mai 2006, 19:30
Bosted: Tonsberg
Kontakt:

Re: Hvem sprer e-postadresser?

Legg inn av Oddbjørn »

Jeg har også fått en mail fra denne Peter O Stecher. Mailen var sendt til 15 personer, jeg kjenner navnet til to av disse personene,det er sikkert fler personer med samme navn så jeg vet ikke sikkert om det er disse, men jeg har ikke vært i kontakt med disse via min mail? Oddbjørn.
Brukeravatar
Zeida
Mester
Innlegg: 1002
Registrert: 10 jun 2010, 07:21
Bosted: Rana

Re: Hvem sprer e-postadresser?

Legg inn av Zeida »

Det stemmer nok det green man sier fordi jeg har ikke fått noe :D
MalaWolf
Mester
Innlegg: 1304
Registrert: 08 apr 2009, 17:54
Bosted: Hjemme
Sted: Oslo

Re: Hvem sprer e-postadresser?

Legg inn av MalaWolf »

GreenMan skrev:
MalaWolf skrev: Skulle gjerne likt å sett loggene til bueforum.no serveren, mail-headeren på denne mailen det her er snakk om og ha sjekket ut nylig publiserte phpBB-eksploits ... men det er ikke min jobb :)
Hvilke logger tenker du på? Men jeg tviler på at forumet er synderen da jeg ikke kan erindre å ha fått en slik e-post selv, noe som vil være rart. Kan det være den gamle yahoo-gruppen til NL som det hele har gått gjennom.
Jeg er enig med deg der. Tror heller ikke det er phpBB som er synderen her. Men en headeren til mailen vil kanskje kunne gi noen flere svar...
Svar