Kyudo introduksjonskurs i Oslo fom 26.9.

For annonseringer av treff og konkurranser og også resultattavle.

Moderator: GreenMan

Svar
Brukeravatar
Kyujin
Bueskytter
Innlegg: 67
Registrert: 09 apr 2006, 15:20
Bosted: Oslo
Sted: Oslo
Kontakt:

Kyudo introduksjonskurs i Oslo fom 26.9.

Legg inn av Kyujin »

オスロ弓道協会 - Oslo Kyūdō Kyōkai har gleden av å invitere til høstens nybegynnerkurs.

Bilde

Introduksjonskurset går over tre lørdager: 26. september , 3. og 10. oktober, kl. 13.00 - 17.00. Deretter fortsetter treningen på nybegynnerpartiet ut oktober.

Nærmere informasjon og påmelding under http://www.kyudo.oslo.no/kyudokurs.html.

Bilde
Brukeravatar
Kyujin
Bueskytter
Innlegg: 67
Registrert: 09 apr 2006, 15:20
Bosted: Oslo
Sted: Oslo
Kontakt:

Re: Kyudo introduksjonskurs i Oslo fom 26.9.

Legg inn av Kyujin »

Kurset er mer enn halvveis fullbooket, noen plasser er fortsatt ledige.
Ingis
Mester
Innlegg: 677
Registrert: 05 jul 2006, 00:09
Bosted: 3340
Sted: Åmot,Buskerud

Re: Kyudo introduksjonskurs i Oslo fom 26.9.

Legg inn av Ingis »

Jeg har hatt gleden av å få en liten smak av japansk bueskyting gjennom Oslo Kyudo klubb. Tre lørdager med innføring i historie og skyteteknikk gav meg et lite innblikk i en helt annen bueskytterverden enn det jeg er vant med. Nå har jeg tilhold på Hvalerøyene i Østfold,noe som gjorde at jeg desverre måtte takke nei til videre engasjement,men jeg vil absolutt anbefale bueskyttere og andre interesserte til å delta på et av klubbens introduksjonskurs.
Du får en helt ny opplevelse av hva bueskyting kan være,og kanskje velger du denne krevende form for bueskyting som kyudo er. Klubben består av en gjeng utrolig greie mennesker,som tar vel i mot deg.
Klubben har planer om nok et introduksjonskurs før jul. Anbefales på det varmeste for de som ønsker enn litt anderledes tilnærming til bueskyting. :D
"Back to nature!"
Svar