Vil du selge piler eller buene dine på Oslo Middelalderfestival?

Endringer, nyheter etc...

Moderator: GreenMan

Svar
Brukeravatar
dagsunde
Master bowyer
Innlegg: 1325
Registrert: 28 jun 2007, 16:33
Bosted: Arendal
Sted: Arendal
Kontakt:

Vil du selge piler eller buene dine på Oslo Middelalderfestival?

Legg inn av dagsunde »

Hei alle sammen!

Vi har fått et tilbud fra Hans Gunnar Pedersen, som er markedsansvarlig for Oslo Middelalderfestival (24. til 26 Mai).

Han vil gi Norsk Langbuelag en standplass på markedet for å få inn håndlagede historiske buer som en motvekt til det som stort sett er glassfiberbuer.

Så her er tilbudet til alle dere som lager buer, piler, armbeskyttere, etc.:

NL setter opp markedstelt (Mitt eller NL sitt), og jeg ordner med et bord til å ha småvarer på. så må vi ha en liten dugnad til å lage stativ til å henge opp buer, og stativ til å sette opp piler.

Alle som vil kan da levere inn pil- og buerelatert *Håndarbeid* i naturmaterialer for salg.

Alle må merke sine ting med Navn, Nummer på gjenstand, og ønsket pris. I tillegg må et ark med samme informasjon leveres, så vi har noe å krysse av på ved salg. Jeg må også ha en oversikt om dere kommer til å være på festivalen selv. (evt. hvilken dag).
Denne gangen (i år) vil inntektene gå uavkortet til dere som har laget gjenstanden. Hvis dette blir en suksess vil vi vurdere å ta en liten kommisjon (5%)? som inntekt til NL.

De av dere som har lyst til å være med på dette sender meg en mail med navn, telefonnr, e-post, samt oversikten over hva dere vil legge ut for salg.
Jeg må ha denne påmeldingen innen 17. Mai (altså en uke før festivalen).

De av dere som ikke kan komme på festivalen, må selv sørge for å få levert materialet til festivalen.
Vi setter opp en vaktliste blandt samtlige som er på festivalen, så blir det bare noen timers jobb pr. dag.
(Hans Gunnar har tipset om at deg går MYE piler)!

Påmelding sendes til me@dagsunde.com inne 17. mai.

Kom igjen nå folkens, la oss vise glassfiberindustrien hva vi er laget av!

--
Styret v/Dag Sunde
--
Dag.

Brestanda boga, brennanda loga,
gínanda ulfi, galandi kráku,
rýtanda svíni, rótlausum viði,
vaxanda vági, vellanda katli
skyli manngi trúa!
Svar