Greinknekkern 2016

For annonseringer av treff og konkurranser og også resultattavle.

Moderator: GreenMan

Svar
rope ifra nord
Nybegynner
Innlegg: 21
Registrert: 06 mar 2016, 15:33
Bosted: fredrikstad

Greinknekkern 2016

Legg inn av rope ifra nord »

Hallo alle sammen

Vil bare minne dere på at den 9. april i år arr. Austanmenn Greinknekkeren for første gang. Oppmøte kl. 10 00 ved kjøkøy grusbane ( følg pilen vår )
Påmeldingsfrist torsdag 7 april rettes til baard 92 68 58 98 via sms eller bare ring så tar vi en prat .
150 ,- betales ved oppmøte
Vi luncher og lager suppe og brød 50 ,-
Håper så mange som mulig har mulighet til å komme.
NB ! husk bare judo- points , kan om ønskelig kjøpes hos oss , vi setter på med smelte-lim.
(allerede 8 påmeldte)
austanmenn
Nybegynner
Innlegg: 9
Registrert: 14 mar 2016, 20:34
Bosted: frerdrikstad

Re: Greinknekkern 2016

Legg inn av austanmenn »

Da er det ikke lenge igjenn til greinknekkern holdes for første gang.
Dette blir nytt og spennende.
Meld der på :D
Brukeravatar
Lars Jensen
Mester
Innlegg: 553
Registrert: 02 sep 2014, 20:51
Bosted: Tofte

Re: Greinknekkern 2016

Legg inn av Lars Jensen »

Hei Baard og dere andre i Austanmenn. Jeg får dessverre ikke stilt i Greinknekker'n denne gangen, men ønsker dere lykke til med gjennomføringa. Flott initiativ!!!

Mvh Lars
Kan det bøyes, kan det skytes!
Ingis
Mester
Innlegg: 676
Registrert: 05 jul 2006, 00:09
Bosted: 3340
Sted: Åmot,Buskerud

Re: Greinknekkern 2016

Legg inn av Ingis »

Da har jeg deltatt på "Greinknekkern 2016", og det var en artig opplevelse. 15 "grein"-mål opphengt rundt omkring i skogen. Vanskelighetsgraden for oss mannfolk var stor i første runde, men eneste kvinnelige deltager ledet stort ved pause. :D
I pausen tilberedte Sasha kjempegod lammesuppe, som smakte fortreffelig med brød som ble stekt på bålpanne.
Desverre gikk nok litt av piffen ut av damen i andre runde, da våte og kalde føtter nok tok litt for mye av konsentrasjonen. Gerald Twell derimot doblet sine poeng fra 1.omgang og vant til slutt med knepne 1 poeng foran Karina Rønningen fra Viken Langbuelag. Kjempeinnsats fra eneste kvinnelige deltager.
Resultatmessig var det en ganske krevende konkurranse, noe vinnerresultatet på 16 poeng av 30 oppnåelige forteller.
Jeg vil takke Baard Tennefoss og de øvrige i Austanmenn for et flott arrangement, så håper jeg at flere en åtte skyttere finner veien neste år. :D
"Back to nature!"
rope ifra nord
Nybegynner
Innlegg: 21
Registrert: 06 mar 2016, 15:33
Bosted: fredrikstad

Re: Greinknekkern 2016

Legg inn av rope ifra nord »

Hyggelig og høre Ingar . Selv synes vi arr. var etter forholdene vellykket . Det regnet litt i starten men ble ganske fint vær etterhvert , og sasha glimret som vanlig med matkunst over bål. Noe vi håper han vil fortsette med så fremt han har mulighet og tid . Konkuranseformen i seg selv var bedre enn forventet og med selve grunntanken bak som er ren innstinktiv bueskyting , kan jeg ikke si annet enn at jeg er superfornøyd. Det ble noen vannvittige gode skudd men også noen forførdelig dårlige.... :lol: .skal være vanskelig dette men ikke umulig :) , så til alle dere der ute vil jeg bare si at Greinknekkern avholdes igjen i løpet av sommeren et eller annet sted i Norge....? Annonsering kommer .
Hilsen rope ifra nord ( Baard )
Svar