Vikingmarked i Borre.

For annonseringer av treff og konkurranser og også resultattavle.

Moderator: GreenMan

Brukeravatar
Bowman
Master bowyer
Innlegg: 3124
Registrert: 26 mar 2010, 21:54
Bosted: Tonsberg

Re: Vikingmarked i Borre.

Legg inn av Bowman »

Allan skrev:Bowman: jeg har engang vært angrepet av langt framskreden seaxfetish. Dessverre ser det ut til at en nødt til å få tak i en ordentlig smed hvis det skal la seg gjøre å få tak i en ordentlig en. (Noe jeg óg må nå som jeg skal hive megpå vikingkjøret)
Da har vi enda mer felles. (jeg skal prøve det knepet på postkassa) Tror du jeg kan bruke tavlemaling? Jeg er jo lærer. Tod lager noen helt rå eksemplarer av seax. Men det burde ikke være så vanskelig å lage en selv. Men man trenger jo et realt blad. Smeden på Borremarkedet er nok vår mann.

:D
attend and listen gentlemen
that be of freeborn blood
I shall tell you of a good yeman
his name was Robin Hood
Brukeravatar
Allan
Master bowyer
Innlegg: 1601
Registrert: 09 jul 2012, 20:28
Bosted: Hadeland

Re: Vikingmarked i Borre.

Legg inn av Allan »

Jeg har óg tenkt tanken at deg burde gå an å lage en skikkelig sax sjøl - jeg har noe gammal sparkmeie liggende som kanskje kunne duge. Men det må bli i framtida. Foreløpig er nok denne smeden vår mann, som du sier..
Har kom maður á bergið oman
við sterkum boga í hendi:
"Jallurin av Ringaríki
hann meg higar sendi."

"Einar skalt tú nevna meg,
væl kann boga spenna,
Tambar eitur mín menski bogi,
ørvar drívur at renna."
Oddbjørn
Master bowyer
Innlegg: 1790
Registrert: 14 mai 2006, 19:30
Bosted: Tonsberg
Kontakt:

Re: Vikingmarked i Borre.

Legg inn av Oddbjørn »

Med fare for å fornærme noen,men hvis det gjelder å holde Jehovas vitner vekk så heng ei blodpølse på postkassa.
Brukeravatar
Bowman
Master bowyer
Innlegg: 3124
Registrert: 26 mar 2010, 21:54
Bosted: Tonsberg

Re: Vikingmarked i Borre.

Legg inn av Bowman »

Oddbjørn skrev:Med fare for å fornærme noen,men hvis det gjelder å holde Jehovas vitner vekk så heng ei blodpølse på postkassa.
he he.
:lol: Du fornærmer ihvertfall ikke meg. Hva med Dagbladgutten. Han kommer hver søndag. Jeg har slutta å lese Dagblad men han tar ikke et nei for et nei. Fare for at postkassa blir ganske unik etterhvert. Jeg tror blodpølsa må henge i nærheten av ringeklokka for å holde Jehovas vitner unna. De styrer ikke bortom postkassa hos meg, men går rett på sak. :D
attend and listen gentlemen
that be of freeborn blood
I shall tell you of a good yeman
his name was Robin Hood
Svar