UteNM 2014 på Borre

For annonseringer av treff og konkurranser og også resultattavle.

Moderator: GreenMan

Svar
Brukeravatar
Bowman
Master bowyer
Innlegg: 3124
Registrert: 26 mar 2010, 21:54
Bosted: Tonsberg

UteNM 2014 på Borre

Legg inn av Bowman »

Tenkte jeg skulle røpe noen fakta om kommende utendørs NM på Midgard i Borre Vestfold. Grovplanleggingen er unnagjort. Nå gjenstår detaljene og de kommer senere på våren. Men den aktuelle helgen er lagt til 29.-31. august 2014. Vi har valgt denne helgen da dette passet best for arrangør og sentrale medlemmer i arrangementskomiteen. Jeg håper ikke dette betyr krøll for mennesker med vaner. Jeg vet at det har blitt lagt til 3. helgen i august de seneste årene, men 4. helgen i august passet altså best for oss. Arrangør er altså Midgard historisk senter sammen med Tunsbergbaglerene og Norsk langbuelag bidrar med det de pleier å bidra med. Så da er det bare å skrive opp i avtaleboken. Arrangementet går av stabelen om et halvt år. Forrige NM på Avaldsnes var et knallbra arrangement og vi skal gjøre vårt beste med å følge opp. Midgard ligger vakkert til, omkranset av Borreparken midt i Vestfold, mellom Tønsberg og Horten og den flotte nye gildehallen vil danne en fin ramme rundt arrangementet. Jeg har begynt å glede meg.

:D
attend and listen gentlemen
that be of freeborn blood
I shall tell you of a good yeman
his name was Robin Hood
Brukeravatar
Kviljo
Master bowyer
Innlegg: 3657
Registrert: 09 jan 2006, 01:15
Bosted: Lista
Kontakt:

Re: UteNM 2014 på Borre

Legg inn av Kviljo »

Woho!! Dette blir bra! 8)
- Ivar Malde
mob: 991 55 405

Kviljo Buemakeri
Brukeravatar
Vibeke
Mester
Innlegg: 157
Registrert: 11 mar 2010, 09:49
Bosted: Hamar

Re: UteNM 2014 på Borre

Legg inn av Vibeke »

Stas!!

Supert at du presenterer datoen allerede nå, så har en tid til å få til litt tilpasninger, hvis nødvendig.
Svar