Historisk NM inne 2014

For annonseringer av treff og konkurranser og også resultattavle.

Moderator: GreenMan

Jacob97
Mester
Innlegg: 613
Registrert: 10 mar 2010, 21:42
Bosted: Stovner
Sted: Oslo

Re: Historisk NM inne 2014

Legg inn av Jacob97 »

Ryggen, nakken, øret i et tilfelle. Ble nesten litt redd for deg når jeg stod på linja :mrgreen:
Brukeravatar
Hardwood
Master bowyer
Innlegg: 1762
Registrert: 19 mai 2009, 22:28
Sted: Sande i Sunnfjord

Re: Historisk NM inne 2014

Legg inn av Hardwood »

Jeg er imponert over skytinga til Daniel ! Han har avansert voldsomt....finner ikke noe tidligere resultat på den innendørs historiske, men på Fita har han jo pleid å være blandt de nederste på lista. Nå er han midt på, det imponerer !
Brukeravatar
dagsunde
Master bowyer
Innlegg: 1325
Registrert: 28 jun 2007, 16:33
Bosted: Arendal
Sted: Arendal
Kontakt:

Re: Historisk NM inne 2014

Legg inn av dagsunde »

Tja... Det er ikke tvil om at Daniel kan skyte...

Bare han legger vekk 140 punderen, og bruker en 60-70 pund, og ikke bruker krigsbuetrekk
under blinkskyting. ;)
:D
--
Dag.

Brestanda boga, brennanda loga,
gínanda ulfi, galandi kráku,
rýtanda svíni, rótlausum viði,
vaxanda vági, vellanda katli
skyli manngi trúa!
Brukeravatar
Christian
Mester
Innlegg: 1562
Registrert: 14 sep 2007, 22:42
Bosted: tipi
Sted: Vestby

Re: Historisk NM inne 2014

Legg inn av Christian »

God plass i knestående :wink: Da kan jo andrelinja bare skyte over samtidig, sparer masse tid på sånt 8)
Olav, du må vakne. Indianarane kjem!
nidrinr
Master bowyer
Innlegg: 3091
Registrert: 29 mai 2007, 23:17
Bosted: Trautskogen
Sted: Trautskogen

Re: Historisk NM inne 2014

Legg inn av nidrinr »

OK, da har jeg prøvd blinkskyting. Da er det alle andres tur til å bli med på lengde i standardpil.
Brukeravatar
Bowman
Master bowyer
Innlegg: 3124
Registrert: 26 mar 2010, 21:54
Bosted: Tonsberg

Re: Historisk NM inne 2014

Legg inn av Bowman »

nidrinr skrev:OK, da har jeg prøvd blinkskyting. Da er det alle andres tur til å bli med på lengde i standardpil.
Jeg er med på standardpil utover nå. Men det viktigste for meg er å delta. Jeg orker ikke å vinne. Blir så mye premier. Har ikke plass. Har nok av ting og tang. Kjører lass på lass på dynga...............:-)
attend and listen gentlemen
that be of freeborn blood
I shall tell you of a good yeman
his name was Robin Hood
Brukeravatar
Bowman
Master bowyer
Innlegg: 3124
Registrert: 26 mar 2010, 21:54
Bosted: Tonsberg

Re: Historisk NM inne 2014

Legg inn av Bowman »

Jeg ble nr 4 fra bunnen og opp. Jeg slo Ivar. :-) Men jeg var på lag med min relativt ukjente bror Vidar Rønningen. Vi er tvillinger , men ble skilt ved fødselen og han vokste opp i østfold og jeg i vestfold. Det er andre året at min bror Vidar og jeg er på samme gruppa. Han er en god skytter og jeg er dårlig. Jeg tror at han ble født først. Urettferdig.

:shock:
attend and listen gentlemen
that be of freeborn blood
I shall tell you of a good yeman
his name was Robin Hood
Ingis
Mester
Innlegg: 677
Registrert: 05 jul 2006, 00:09
Bosted: 3340
Sted: Åmot,Buskerud

Re: Historisk NM inne 2014

Legg inn av Ingis »

Vidar Rønningen er muligens oppvokst i Østfold, men nå er han bosatt i Akershus (Drøbak-området) bare for ordens skyld.
Det vil bli laget en Adelskalender for NM "Historisk Trippelrunde" med det første. Det morsomme er jo at også "miniene" konkurrerer på likt nivå som oss "gamle", så alle kan sammenligne seg med hverandre og seg selv. :)
"Back to nature!"
Brukeravatar
Bowman
Master bowyer
Innlegg: 3124
Registrert: 26 mar 2010, 21:54
Bosted: Tonsberg

Re: Historisk NM inne 2014

Legg inn av Bowman »

Ingis skrev:Vidar Rønningen er muligens oppvokst i Østfold, men nå er han bosatt i Akershus (Drøbak-området) bare for ordens skyld.
Det vil bli laget en Adelskalender for NM "Historisk Trippelrunde" med det første. Det morsomme er jo at også "miniene" konkurrerer på likt nivå som oss "gamle", så alle kan sammenligne seg med hverandre og seg selv. :)
Det er dette med andre siden av fjorden. Regner med at dere fra den andre siden regner oss vestfoldinger som en del av folk som kommer fra Drammen, men det er å ta i. Drammen og Vestfold er ikke det samme. :mrgreen:
Vidar er vel en del av det legendariske viken langbuelag. Gode og stødige skyttere som ikke ble med på festen. Neste år vil vi ha med Vidar Håkon, Per og Jan Erik. :D
attend and listen gentlemen
that be of freeborn blood
I shall tell you of a good yeman
his name was Robin Hood
Svar