Batsford 2011

For annonseringer av treff og konkurranser og også resultattavle.

Moderator: GreenMan

Svar
nidrinr
Master bowyer
Innlegg: 3088
Registrert: 29 mai 2007, 23:17
Bosted: Trautskogen
Sted: Trautskogen

Batsford 2011

Legg inn av nidrinr »

Lørdag 28- søndag 29 Mai.
Vi kommer mest sansynlig til å være noen Mjøsværinger som kjører bil onsdag kveld eller torsdag mårra, hjemtur søndag kveld/mandag. Om noen vil være med over, men ikke har mulighet til å få fri fra torsdag t.o.m. mandag, er det ikke altfor dyrt å ta fly. Om ønskelig kan vi da ordne med frakt av buer og piler, så slipper man å drasse med det på flyplasser og tog.

Det blir flere konkurranser der. Jaktsti, rowing marks, "blink på langt hold" (usikker på hva det ble kalt..), og lengdeskyting type EWBS. -Alle kan skyte i lengdekonkurransen, men resultatet blir bare tellende i krigspilklassene om du er medlem av EWBS.

Det ville vært utrolig morro å komme mange over, og vise at etterkommerne av vikingene som herja der for 1000+ år sida, fortsatt kan stille mannsterke :)
SilentG2
Mester
Innlegg: 376
Registrert: 18 feb 2009, 00:58

Re: Batsford 2011

Legg inn av SilentG2 »

Jeg er med sammen med madammen og har reservert to plasser i bilen din :)
Moen
Mester
Innlegg: 1372
Registrert: 29 mar 2008, 14:47
Bosted: Tangen
Sted: Tangen
Kontakt:

Re: Batsford 2011

Legg inn av Moen »

Jeg og Bendik kommer nesten helt sikket til å reise ned...med fly. Kan nok hende vi spør om bue/pilfrakt. Ligger det en invitasjon til 2011 noe sted?? Skulle tro at hjemmesidene til EWBS inneholdt noe slik, men...
nidrinr
Master bowyer
Innlegg: 3088
Registrert: 29 mai 2007, 23:17
Bosted: Trautskogen
Sted: Trautskogen

Re: Batsford 2011

Legg inn av nidrinr »

-Det kommer.. Jeg mener å huske at det kom litt seint i fjor, men det er nok ikke lenge til. Pleier å komme opp her:

http://www.etas-archery.com/
nidrinr
Master bowyer
Innlegg: 3088
Registrert: 29 mai 2007, 23:17
Bosted: Trautskogen
Sted: Trautskogen

Re: Batsford 2011

Legg inn av nidrinr »

Ja.. Nei.. Da fikk jeg mail fra Richard Wadge. Trøbbel med landeier. Batsford utsatt til 2012. Med andre ord har alle et år ekstra til å trene opp krigsbuemuskler..
Moen
Mester
Innlegg: 1372
Registrert: 29 mar 2008, 14:47
Bosted: Tangen
Sted: Tangen
Kontakt:

Re: Batsford 2011

Legg inn av Moen »

Ja, det var jo merkelig om NOE skulle gå veien... :evil:
Brukeravatar
Are
kaptein
Innlegg: 2370
Registrert: 09 jan 2006, 23:18
Bosted: Kragero
Sted: Kragerø
Kontakt:

Re: Batsford 2011

Legg inn av Are »

nidrinr skrev:Ja.. Nei.. Da fikk jeg mail fra Richard Wadge. Trøbbel med landeier. Batsford utsatt til 2012. Med andre ord har alle et år ekstra til å trene opp krigsbuemuskler..
Godt du framstilte det på den måten. For jeg trenger det året sårt hvis jeg skal klare å komme i form til å beherske buer rundt 120#
Hirðmaðr skal oc æiga ... hanðboga með þrim tylftum broðða.” Hirdskråen
nidrinr
Master bowyer
Innlegg: 3088
Registrert: 29 mai 2007, 23:17
Bosted: Trautskogen
Sted: Trautskogen

Re: Batsford 2011

Legg inn av nidrinr »

-Vi får passe på å sette opp en del konkurranser med pilklasser (og kanskje også dele inn i buetyper?) tilsvarende EWBS, så får vi sett hvor vi ligger i forhold til de lengdene som gjelder.
nidrinr
Master bowyer
Innlegg: 3088
Registrert: 29 mai 2007, 23:17
Bosted: Trautskogen
Sted: Trautskogen

Re: Batsford 2011

Legg inn av nidrinr »

Ny mail fra England. De har fått ordna så det går ann å holde "Batsford shoot" i Swindon. Dvs at arrangementet nå bare er flytta. Alle som har mulighet anbefales å dra. (Jeg kan desverre ikke nå, for jeg kansellerte fri-fra-jobb-søknaden.. :()
Svar