Innendørs NM - Moss 2010

For annonseringer av treff og konkurranser og også resultattavle.

Moderator: GreenMan

Brukeravatar
Lurz
Master bowyer
Innlegg: 1855
Registrert: 04 feb 2006, 15:37
Sted: Kristiansand

Re: Innendørs NM - Moss 2010

Legg inn av Lurz »

Takk for helga til dere alle sammen, ja. Høydepunkt som vanlig! Spesiell takk til arrangører!!!
Elisabeth Østby skrev: men nå MÅ jentene se å komme på banen!! ;.) Blir mer konkurranse, men er jo litt av vitsen
...men junior var jo rein jenteklasse, kanskje det kommer seg snart :)
"If it breaks you get to keep both parts"
Brukeravatar
Christian
Mester
Innlegg: 1562
Registrert: 14 sep 2007, 22:42
Bosted: tipi
Sted: Vestby

Re: Innendørs NM - Moss 2010

Legg inn av Christian »

Er det mulig å få lagt ut poenglista snart eller er det noe man har slutta med?? Jada, jeg veit hvem som vant, jeg kom på 27. plass ell no... :mrgreen: men jeg er fortsatt interresert i å se resultatlista! Den var jo ferdig i papirform på lørdan så det må nå gå an å få den ut på nett også...
Olav, du må vakne. Indianarane kjem!
Brukeravatar
Kviljo
Master bowyer
Innlegg: 3657
Registrert: 09 jan 2006, 01:15
Bosted: Lista
Kontakt:

Re: Innendørs NM - Moss 2010

Legg inn av Kviljo »

:lol:

La oss nå først sjekke langbue.no, før man maser om at det må legges ut på langbue.no :P
- Ivar Malde
mob: 991 55 405

Kviljo Buemakeri
Brukeravatar
Hardwood
Master bowyer
Innlegg: 1762
Registrert: 19 mai 2009, 22:28
Sted: Sande i Sunnfjord

Re: Innendørs NM - Moss 2010

Legg inn av Hardwood »

Rolig,no ......... :mrgreen:
Håper noen vil legge ut noen bilder. Fikk ikke tatt særlig mange selv.
Moen
Mester
Innlegg: 1372
Registrert: 29 mar 2008, 14:47
Bosted: Tangen
Sted: Tangen
Kontakt:

Re: Innendørs NM - Moss 2010

Legg inn av Moen »

Kommer det referat fra årsmøtet, forresten?
Skal tro jeg har lurt noe fryktelig på hvem i all verden han Bjørnar var...helt til jeg sjekket mail listen min, faktisk :oops:
Brukeravatar
haro
Bueskytter
Innlegg: 77
Registrert: 17 jan 2006, 23:43
Sted: Drøbak
Kontakt:

Re: Innendørs NM - Moss 2010

Legg inn av haro »

Vel. jeg sitter nå her og klapper meg selv på skuldra og er så fornøyd med meg selv. Har jo klart å oppdatere langbue.no FØR det gikk en måned(++).

Snakket med han fotografen som gikk rundt og tok masse bilder på NM. Han har tekniske problemer med PC'n så han får ikke brent CD plata med bilder som han skulle sende til meg slik at jeg kan legge dette ut. Det er i grunn kun bildene med tilhørende kommentarer som mangler. Eneste bilde som er lagt ut er det nye bildet på forsida. Litt selvgod greie å gjøre det slik men jeg syns faktisk premiene ble fine jeg....

Resultater og Adel er oppdatert. Det som er så utrolig morsomt er at det kun var noen få som ikke forbedret sin poengsum på adelskalenderen denne gangen. Selv selveste meg forbedret summen og for ALLER første gang var jeg blant de 20 beste med min utrolige 17plass, hæ hæ hæ. Jeg hadde en STOR dag. :D Ædda Bædda til Per og Jan Erik i Viken Langbuelag :wink:

Hvis noen av dere har noen bilder som kunne kle opp NL webben så bare send det til post2@langue.no så skal jeg ta det med når jeg setter meg med publiseringsjobben når fotografen har fått brent og sendt bildene fra NM. Ja ja. Er det et bilde eller to som kommer så kan jeg saktens legge de ut. Legg gjerne med en kommentar til bildet(ene).
-------------------
Helsing
Håkon den gode
------------------------------------------------------------------
Denne meldingen består av 100% resirkulerte elektroner.
Ingis
Mester
Innlegg: 677
Registrert: 05 jul 2006, 00:09
Bosted: 3340
Sted: Åmot,Buskerud

Re: Innendørs NM - Moss 2010

Legg inn av Ingis »

Referat fra årsmøtet kommer. Ivar jobber med saken. :)
"Back to nature!"
Brukeravatar
Christian
Mester
Innlegg: 1562
Registrert: 14 sep 2007, 22:42
Bosted: tipi
Sted: Vestby

Re: Innendørs NM - Moss 2010

Legg inn av Christian »

29. plass var det visst og takk til Kviljo for at han minte meg på at det var ei side som het langbue.no... :oops:
Olav, du må vakne. Indianarane kjem!
Svar