Blink til Innendørs NM - mål
Moderator: GreenMan
Re: Blink til Innendørs NM - mål
Har satt opp en blink som trykkeklar pdf men får ikke til å legge den til her i forumet. Hvis noen vil ha den for å trykke egne blinker er det bare å sende meg en mail lnm@colours.no
Kreativt. Men det blir vel fort litt penger av det hvis du skal gjøre dette i et trykkeri. Jeg lager en slik en med gråpapir og sort tusj fra staples. Stållinjal og passer pluss en stanleykniv er eneste verktøy.
attend and listen gentlemen
that be of freeborn blood
I shall tell you of a good yeman
his name was Robin Hood
that be of freeborn blood
I shall tell you of a good yeman
his name was Robin Hood
Med offset trykk i 1+0 farger og 200g papir kommer vi ned i 3.25kr/stk eks.mva ved trykking av 1000stk. Da har vi for en stund og kan bytte ofte
Evt kan man kjøpe 60cm standardskiver på xxl og tegne ny på baksiden (gul er 12cm, viser igjennom papiret, lett å tegne av). Det er det jeg gjør nå. Men jeg er den eneste som gidder, og når vi er mange som skyter begynner det å bli på tide å bruke litt klubbpenger i stedet for mine kvelder tenker jeg
Evt kan man kjøpe 60cm standardskiver på xxl og tegne ny på baksiden (gul er 12cm, viser igjennom papiret, lett å tegne av). Det er det jeg gjør nå. Men jeg er den eneste som gidder, og når vi er mange som skyter begynner det å bli på tide å bruke litt klubbpenger i stedet for mine kvelder tenker jeg
- dagsunde
- Master bowyer
- Sted: Arendal
- Kontakt:
Kjøper du en svart etafoam blinkmatte på 120x120, får du 4 slike blinker. sonene smelter du inn med loddebolt, og senter er hvit maling.
En slik blink holder i ca. 2 år. så du får 4 til ca. kr 1200,-
En slik blink holder i ca. 2 år. så du får 4 til ca. kr 1200,-
--
Dag.
Brestanda boga, brennanda loga,
gínanda ulfi, galandi kráku,
rýtanda svíni, rótlausum viði,
vaxanda vági, vellanda katli
skyli manngi trúa!
Dag.
skyli manngi trúa!
- dagsunde
- Master bowyer
- Sted: Arendal
- Kontakt:
--
Dag.
skyli manngi trúa!
Dag.
skyli manngi trúa!
Vi har bygget en hel vegg med asfaltplater som er stablet. På denne fester vi i tillegg skumplater. Papirblinkene brukes kun utpå her igjen for å ha noe ferskt å skyte på Går 500-1000 piler i veggen i uka, så linjer/blinker vi har laget direkte på skumplatene blir veldig fort utydelige. Kjekkere å skyte på crispy linjer - da er det aldri tvil om det er en 2er eller 3er. 1ere er synd og skam - de forbigås i stillhet
Hvorfor har dere en menneskelignende figur som klør seg på balla?
Det er bare en måte å finne ut hvor mye en bue tåler...
Det blir ikke morsommere enn man gjør det selv Harald ;D
Sendte forøvrig papirblinkene i trykken i dag, så snart har 1000 stk på lur. Litt spent på kvaliteten kontra "kjøpeblinker" med nylonfiber i papiret...
Dersom de funker og noen er interessert i å kjøpe kan vi sikkert ta med en ladning til NM
Sendte forøvrig papirblinkene i trykken i dag, så snart har 1000 stk på lur. Litt spent på kvaliteten kontra "kjøpeblinker" med nylonfiber i papiret...
Dersom de funker og noen er interessert i å kjøpe kan vi sikkert ta med en ladning til NM
Sist redigert av Lasse den 13 jan 2016, 23:14, redigert 1 gang totalt.
Til orientering: Det blir en forandring i blinkfargene i årets NM, da vi vil benytte papirblinker som er hvite med et sort senter. Bare så dere ikke får farvesjokk, når dere kommer på NM.
"Back to nature!"
Tuller du, eller blir det slik Ingar?
I såfall vurderer jeg å holde pressa og bytte fargene...
I såfall vurderer jeg å holde pressa og bytte fargene...
Rettelse følger. NL er så heldige at vi kan benytte de blinkene som Hafsfjordvikingene skal trykke opp, så da blir fargene som tidligere: Sort bakgrunn med hvitt senter.
"Back to nature!"
Ingen problem Ingar
Vi tar med en stabel i tilfelle noen vil kjøpe med seg også.
Vi tar med en stabel i tilfelle noen vil kjøpe med seg også.
Da er blinkene klare
Helmatt papir for miinimalt med gjenskinn etc
Helmatt papir for miinimalt med gjenskinn etc