Glassfiberlaminat

Alt om bygging av buer

Moderator: GreenMan

Svar
mysterium bowmaker
Nybegynner
Innlegg: 2
Registrert: 03 jul 2015, 07:02
Bosted: Tistedal

Glassfiberlaminat

Legg inn av mysterium bowmaker »

Hei, jeg har bygd inn det av buer i min tid, og det er en av mine lidenskaper, jeg liker ein velig godt, samt ask,<br />Noe jeg aldrig har prøvd er en pyramindebue av eik med glassfiber backing, personlig har jeg bygg et 20 talløs kraftige eikebuker opp til 55 pund uten noen som helst backin hvor kun 4 har vært et problem, nå derimot ønsker jeg å legge på litt glassfiber laminat for funksjon og utseende. Er det noen som vet noen steder i Norge/Skandinavia hvor man kan kjøpe årlreig kvalitet med kjapp leveringstid til en overkommelig penge(alt er relativt)<br />Selv bygger meg laguner og pyramidebuer, men har også tenkt til å gi meg ut på reflex dermed buer.<br /><br />Om du selger hva jeg er ute etter, ikke nøl med litt reklame og link til evt sier,<br /><br />Nb litt burdrsett er ikke av det aller beste, så om du knit det i venna av ett slikt innlegg kan du like godt la vær å svare<br /><br />Sent fra min LG-D855 via Tapatalk

Sent fra min LG-D855 via Tapatalk
Brukeravatar
Bowman
Master bowyer
Innlegg: 3124
Registrert: 26 mar 2010, 21:54
Bosted: Tonsberg

Re: Glassfiberlaminat

Legg inn av Bowman »

Bruker du google oversetter eller sliter du bare med å formulere deg? Litt vanskelig å finne tråden i innlegget ditt. Er det glassfiber du er ute etter eller er det treverk?
attend and listen gentlemen
that be of freeborn blood
I shall tell you of a good yeman
his name was Robin Hood
Svar