Ask og alm

Alt om bygging av buer

Moderator: GreenMan

nidrinr
Master bowyer
Innlegg: 3091
Registrert: 29 mai 2007, 23:17
Bosted: Trautskogen
Sted: Trautskogen

Re: Ask og alm

Legg inn av nidrinr »

Har nok noen emner du kan velge i ja :)
Er relativt enkelt for deg å komma opp hit en tur om du vil, ellers kan jeg sikker ta med no nerover når je kjører forbi. Hender jo at je beveger meg så langt at Mjøsa er uttafor synsvidde, sjøl om det er litt skummelt.... :P
Brukeravatar
Bowman
Master bowyer
Innlegg: 3124
Registrert: 26 mar 2010, 21:54
Bosted: Tonsberg

Re: Ask og alm

Legg inn av Bowman »

Kult at du jobber på flyfabrikk. Da kan du bruke alle emner med propellvekst til propell istedet for bue. :mrgreen: Kul gjenbrukstanke fra meg. Velkommen tilbake på forumet. :D
attend and listen gentlemen
that be of freeborn blood
I shall tell you of a good yeman
his name was Robin Hood
Lars-Erik
Nybegynner
Innlegg: 9
Registrert: 08 des 2012, 21:33
Bosted: Mogreina
Sted: Mogreina, Akershus

Re: Ask og alm

Legg inn av Lars-Erik »

bowman skrev:Kult at du jobber på flyfabrikk. Da kan du bruke alle emner med propellvekst til propell istedet for bue. :mrgreen: Kul gjenbrukstanke fra meg. Velkommen tilbake på forumet. :D
Jepp, den askebetan er nok snægga allerede og flyr på en twin-otter i "dalstroka noraførr" allerede....LOL!

....eller var det den vi brukte til å spjælke en sliten halefinne.....?
Sist redigert av Lars-Erik den 10 feb 2014, 17:22, redigert 1 gang totalt.
Lars-Erik
Nybegynner
Innlegg: 9
Registrert: 08 des 2012, 21:33
Bosted: Mogreina
Sted: Mogreina, Akershus

Re: Ask og alm

Legg inn av Lars-Erik »

nidrinr skrev:Har nok noen emner du kan velge i ja :)
Er relativt enkelt for deg å komma opp hit en tur om du vil, ellers kan jeg sikker ta med no nerover når je kjører forbi. Hender jo at je beveger meg så langt at Mjøsa er uttafor synsvidde, sjøl om det er litt skummelt.... :P
Takker for det, kanskje jeg skal svinge meg en tur nordover en efta å kikke på noen kandidater. Det er tross alt ikke så skummelt om du ikke kan se Mjøsa, er bare å ta med seg ei flaske med Mjøs-vann det så er problemet løst.....:)
Brukeravatar
Bowman
Master bowyer
Innlegg: 3124
Registrert: 26 mar 2010, 21:54
Bosted: Tonsberg

Re: Ask og alm

Legg inn av Bowman »

Lars-Erik skrev:
bowman skrev:Kult at du jobber på flyfabrikk. Da kan du bruke alle emner med propellvekst til propell istedet for bue. :mrgreen: Kul gjenbrukstanke fra meg. Velkommen tilbake på forumet. :D
Jepp, den askebetan er nok snægga allerede og flyr på en twin-otter i "dalstroka noraførr" allerede....LOL!

....eller var det den vi brukte til å spjælke en sliten halefinne.....?
Regner med at du har alle "Hjelp vi må ut og fly" filmene pluss top gun og "Otter tre to kaller" :mrgreen:
attend and listen gentlemen
that be of freeborn blood
I shall tell you of a good yeman
his name was Robin Hood
Lars-Erik
Nybegynner
Innlegg: 9
Registrert: 08 des 2012, 21:33
Bosted: Mogreina
Sted: Mogreina, Akershus

Re: Ask og alm

Legg inn av Lars-Erik »

Njaa...da må jeg vel opp på loftet å leite i gamle pappesker tror jeg. Men Leif Hamre og "Otter tre to kaller" er et kjært minne fra barndommen.....Kule bøker!
Svar