Er ny her inne og tenkte eg skulle bygge min første bue. Eg har ein del materialer liggende til primært tredreiing, men også litt møbelsnekker material som kirsebær og bøk i heile lengder. Det er stort sett kvistfri material.
Eg har deriblandt ein fin 1" plank av bøk, som er skåret på langs av stokken, og den er komplett uten kvister. Den har eg primært ikkje bruk for til andre ting, så eg lurte på om bøk er fint å begynne med. Har allerede fått tips av ein bruker her inne, derav min innmelding på dette forumet også. Han anbefalte at eg begynte med ein furuplank, og det er nok eit sikkert stalltips. Men eg tenkte eg skulle bruke et emne eg allerede hadde og eg finner ingen furuplank i riktig lengde.
Er det fordel å utnytte den naturlige benden det er ei treverket ? Har ein bjørkeplank som er allerede bueforma, kunne den brukes, eller blir dette feil med tanke på spenn og energien i buen ?
Har nokon ein oversikt over anbefalte tresorter til buer ?
Er det ein fordel å lage seg ein jigg til å sette opp buene med, på recurve buer ? Ei 30 mm MDF plate med nedsenka 16 mm treplugger i, fukte og varme opp treverket å la ligge i den, for å tørke og få den forma den skal ha ?
Er takknemlig for alle tips, for å unngå å gå i nybegynner fella....