Kassai

For ris og ros til diverse leverandører og andre forumitter

Moderator: GreenMan

Svar
Sørlendingen
Nybegynner
Innlegg: 8
Registrert: 29 sep 2012, 16:42
Bosted: Lyngdal

Kassai

Legg inn av Sørlendingen »

Her kommer min erfaring med å bestille bue hos http://www.lovasijaszat.hu/index_eng.php

Den 22/11-12 mailet jeg noen spørsmål til Kassai vedr bestilling,priser og frakt til Norge. Fikk raskt og hyggelig svar og det ble noen få mail frem og tilbake gjennom jula før jeg bestemte meg for hva jeg ville handle. La inn bestilling på mail. Kunne også ringe men synes det er greit å ta det skriftlig når ikke engelsken er helt hundre.. Dette var 6 januar. Det ville ta 1-4 dager å få svar på bestillingen så jeg ventet til den 12 januar. Da jeg fremdeles ikke hadde hørt noe sendte jeg ny mail der jeg trakk ordren min grunnet at de ikke hadde gitt meg respons. Jeg spurte dem samtidig hva dette kunne skyldes og at jeg så frem til mail fra dem. Håpet at det var blitt en missforståelse men det forble taust fra Kassai.

Hva som gikk galt og hvorfor aner jeg ikke. Har inntrykk av at dette er en god og seriøs buemaker. Nå er jeg skeptisk..
Er det flere som har gjort seg opp erfaring med bestilling direkte fra Kassai så er jeg veldig intr i å høre :)
Cathrine
Moen
Mester
Innlegg: 1372
Registrert: 29 mar 2008, 14:47
Bosted: Tangen
Sted: Tangen
Kontakt:

Re: Kassai

Legg inn av Moen »

Husk at flere land har ferie første del av januar. Om DE har det, vet jeg ikke. Men tidligere erfaringer med januarhandel har gjort at jeg ikke gidder å prøve før februar... Spesielt fra østeuropa og asia. Men jeg tipper at Kassai selv sitter på svaret;-)
Sørlendingen
Nybegynner
Innlegg: 8
Registrert: 29 sep 2012, 16:42
Bosted: Lyngdal

Re: Kassai

Legg inn av Sørlendingen »

Det har du nok rett i Moen. Men det var nytt for meg siden dette er første bestilling utenfor norden :)
Cathrine
Svar