Likesinnede i Vestby og omegn, muligheter luftes!

Leter du etter noen eller noe?

Moderator: GreenMan

Svar
TheFarmer
Nybegynner
Innlegg: 1
Registrert: 18 mai 2014, 17:03
Bosted: Vestby

Likesinnede i Vestby og omegn, muligheter luftes!

Legg inn av TheFarmer »

Hei alle sammen,
Jeg er ny på forumet, ny i Vestby og ny innenfor buesport (1,5år ca) men har en 10-12 trad og historiske buer :) og en compound som elsker støv!
Lurte på om det er noen bueskytere i nærheten?, som også liker å snekkre litt, garving, jakte, prate skit, konkurrere litt osv.
Har et småbruk/gård, som en fristende tanke vurderer jeg å dedikere mye av plassen til buejakt/sport, siden det ikke er satt igang drift på gården ennå,
men vil se om det er noe interesse først.
Når det er sagt, hadde vi noen buemakere fra Fredrikstad her, pratet vi litt om mulighetene, og nå sitter jeg igjen med tanker om en liten 3D løype i skogen ca 100m x 600-700m ca. Noen som vil med på prosjekte?, så si fra, ingen penger ønskes, bare litt tid, krefter, godt humør for rydding av sti og selvfølgelig bueskyting for å finne bra blink plaseringer.
Utenom det, så skyter jeg mest i låven (25m ca) eller i hagen, så hender det en sjelden gang jeg tar turen til banen i Fredrikstad grunnet kjentfolk.
Da er tanken luftet! :)

Mvh
The Farmer
Brukeravatar
GreenMan
Snikende platebein
Innlegg: 1294
Registrert: 08 jan 2006, 15:00
Bosted: Oslo
Sted: Oslo
Kontakt:

Re: Likesinnede i Vestby og omegn, muligheter luftes!

Legg inn av GreenMan »

Viken langbuelag har en jaktløype på Skuterud på Nesodden.
Stian Green
"Sann bueskyting er enkel"
Brukeravatar
Christian
Mester
Innlegg: 1562
Registrert: 14 sep 2007, 22:42
Bosted: tipi
Sted: Vestby

Re: Likesinnede i Vestby og omegn, muligheter luftes!

Legg inn av Christian »

Hadde det ikke vært for at du sitter på et småbruk, så hadde jeg trodd du var meg...

Christian Øygarden
Pepperstadianer :wink:
Olav, du må vakne. Indianarane kjem!
Svar