Ta med noe til Moss?

salg av bueutstyr.

Moderator: GreenMan

Forumregler
Når utstyr er solgt skal forfatter av innlegget endre tittelen til [solgt]forumtittel. Moderator har rett til å endre status etter en hvis stund. Ikke gjør en salgstråd til diskusjoner. Kun svar på tråden som har med salget å gjøre vil bli godtatt.
Svar
Brukeravatar
Kviljo
Master bowyer
Innlegg: 3657
Registrert: 09 jan 2006, 01:15
Bosted: Lista
Kontakt:

Ta med noe til Moss?

Legg inn av Kviljo »

Selv om været er noenlunde ugreit nå, har jeg fortsatt en plan om å ta turen til NM nå til helga. Jeg tar med litt av butikken bortover, men jeg setter pris på forhåndsbestillinger. Jeg må ha bestillingen innen torsdag kveld i så fall. Om jeg ikke greier å komme meg bortover pga snøværet, spanderer jeg gratis porto for forsendelsene :D


For oversikt over [det meste av] det vi har, se her: http://www.kviljobuemakeri.org
- Ivar Malde
mob: 991 55 405

Kviljo Buemakeri
Brukeravatar
Jæger
Mester
Innlegg: 1986
Registrert: 24 jun 2016, 10:08
Bosted: Kristiansand

Re: Ta med noe til Moss?

Legg inn av Jæger »

Har allerede bestilt og betalt. Og så blir det kanskje litt småtterier fra godteriavdelingen (les: rotekassa med spisser).
Håper du kommer deg bort. Du skal vel skyte i år?
The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten – Benjamin Franklin
Brukeravatar
Kviljo
Master bowyer
Innlegg: 3657
Registrert: 09 jan 2006, 01:15
Bosted: Lista
Kontakt:

Re: Ta med noe til Moss?

Legg inn av Kviljo »

Jeg kommer, og skal skyte :)
- Ivar Malde
mob: 991 55 405

Kviljo Buemakeri
Brukeravatar
Jæger
Mester
Innlegg: 1986
Registrert: 24 jun 2016, 10:08
Bosted: Kristiansand

Re: Ta med noe til Moss?

Legg inn av Jæger »

Årets gladnyhet

Sent fra min F3111 via Tapatalk

The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten – Benjamin Franklin
Oddbjørn
Master bowyer
Innlegg: 1790
Registrert: 14 mai 2006, 19:30
Bosted: Tonsberg
Kontakt:

Re: Ta med noe til Moss?

Legg inn av Oddbjørn »

Hei. Hvis du har Smooth On som er rimelig fersk så ta gjerne med et sett med 1kg bokser.
Svar