Ta med noe til NM?

salg av bueutstyr.

Moderator: GreenMan

Forumregler
Når utstyr er solgt skal forfatter av innlegget endre tittelen til [solgt]forumtittel. Moderator har rett til å endre status etter en hvis stund. Ikke gjør en salgstråd til diskusjoner. Kun svar på tråden som har med salget å gjøre vil bli godtatt.
Svar
Brukeravatar
Kviljo
Master bowyer
Innlegg: 3657
Registrert: 09 jan 2006, 01:15
Bosted: Lista
Kontakt:

Ta med noe til NM?

Legg inn av Kviljo »

Tenkte bare jeg skulle nevne at jeg kommer på NM i Moss og at jeg gjerne tar med noe for salg dersom det er interesse.

F.eks rygglaminater av bambus, horn-nokker enten til piler eller buer, piler i de fleste varianter, flamske buestrenger, bue-sokker i tykk lin, filer og rasper, fingertaber i tykt lær ++. Se eventuelt websiden, selv om ikke alt ligger der. Ellers har jeg også en del langbuer i forskjellige varianter og størrelser som jeg gjerne tar med for beskuelse hvis jeg får beskjed på forhånd.

Ta kontakt på PM, e-post eller mobil: 991 55 405
- Ivar Malde
mob: 991 55 405

Kviljo Buemakeri
Brukeravatar
Are
kaptein
Innlegg: 2370
Registrert: 09 jan 2006, 23:18
Bosted: Kragero
Sted: Kragerø
Kontakt:

Re: Ta med noe til NM?

Legg inn av Are »

Skal oppover jeg også. Kan ta med ved behov: Lintråd, silketråd, grov lin, hampebånd, hampeline, seilgarn (vokset/uvokset), bueposer, bivoks m.m. Noe tar jeg nok med iansett, men ikke alt. Ta frtfot kontakt på m: 412 97 948 eller PM hvis det er noe du trenger.
Hirðmaðr skal oc æiga ... hanðboga með þrim tylftum broðða.” Hirdskråen
Svar