Greit og billig ryggkogger?

salg av bueutstyr.

Moderator: GreenMan

Forumregler
Når utstyr er solgt skal forfatter av innlegget endre tittelen til [solgt]forumtittel. Moderator har rett til å endre status etter en hvis stund. Ikke gjør en salgstråd til diskusjoner. Kun svar på tråden som har med salget å gjøre vil bli godtatt.
Svar
Brukeravatar
Zeida
Mester
Innlegg: 1002
Registrert: 10 jun 2010, 07:21
Bosted: Rana

Greit og billig ryggkogger?

Legg inn av Zeida »

Jeg har lett litt rundt etter et ryggkogger jeg kan bruke til trening. Jeg fant Bearpaw sitt shorty hos tradbow, men Ola er utsellt og får ikke inn på en god stund (vil helst ha det så jeg kan utnytte det som er igjen av sommeren).

Så, er det noen som vet om ett enkelt og greit ryggkogger jeg kan kjøpe? Ikke mer enn 22" langt og helst ikke passerer 1000 kroner (vet det virker litt optimistisk).
Lego
Bueskytter
Innlegg: 90
Registrert: 14 des 2010, 22:58
Bosted: Karlstad

Re: Greit og billig ryggkogger?

Legg inn av Lego »

Kanske:
http://www.bagaropilar.com/se/art/neet- ... quiver.php

Mvh//

Leo

PS Även denna butik har levereringsproblem med andra lotter DS
Brukeravatar
Christian
Mester
Innlegg: 1562
Registrert: 14 sep 2007, 22:42
Bosted: tipi
Sted: Vestby

Re: Greit og billig ryggkogger?

Legg inn av Christian »

hahaha! Jeg var sikker på at du skreiv: "Ola er ustellt og får ikke noe på ei stund" :roll: må få meg briller...
Olav, du må vakne. Indianarane kjem!
Brukeravatar
Zeida
Mester
Innlegg: 1002
Registrert: 10 jun 2010, 07:21
Bosted: Rana

Re: Greit og billig ryggkogger?

Legg inn av Zeida »

:lol:
nidrinr
Master bowyer
Innlegg: 3091
Registrert: 29 mai 2007, 23:17
Bosted: Trautskogen
Sted: Trautskogen

Re: Greit og billig ryggkogger?

Legg inn av nidrinr »

hehe, Ola da.. :lol:

-Et anna godt råd er: Finn en gammal olabukse du ikke bruker. Klipp av et bein i den lengden du ønsker koggeret, og sy det sammen i den ene enden. Sy fast en stropp, og vips, treningskogger ferdig. Funker også med jakkeermer. Vil du gjøre det litt avansert, finner du en bit med stivt lær eller litt stiv papp så den passer i den enden som ikke sys igjen. Så borer du 12mm høl i passe avstand til at pilene ikke kræsjer. Når dette er gjort, fester du den i den åpne enden i koggeret.
Svar