Noen som vil selge flightpiler?

salg av bueutstyr.

Moderator: GreenMan

Forumregler
Når utstyr er solgt skal forfatter av innlegget endre tittelen til [solgt]forumtittel. Moderator har rett til å endre status etter en hvis stund. Ikke gjør en salgstråd til diskusjoner. Kun svar på tråden som har med salget å gjøre vil bli godtatt.
Brukeravatar
Zeida
Mester
Innlegg: 1002
Registrert: 10 jun 2010, 07:21
Bosted: Rana

Re: Noen som vil selge flightpiler?

Legg inn av Zeida »

Nei, ikke alle synes det er morsomt å lage piler. Du har sikkert et poeng i at det er lurt å kjøpe de første for å se hvordan de skal være.
Brukeravatar
Jedi Jordal
Bueskytter
Innlegg: 82
Registrert: 03 aug 2012, 17:24
Bosted: Oslo
Sted: Oslo

Re: Noen som vil selge flightpiler?

Legg inn av Jedi Jordal »

Hardwood skrev:Jeg synes nå ikke det, zeida. Han er jo nybegynner, er han ikke ? Det er jo flott å kjøpe sine første lengdepiler fra en som kan lage dem ordentlig, så han ser hvordan de bør være. Senere kan han lage egne.
Har skutt i ca ett år så jeg vil nok gi meg selv tittelen nybegynner fremdeles ja.
Siden dette er mine første lengdepiler (og NM blir min første lengdeskytings konkurranse) tenkte jeg at det var lurt å kjøpe lengdepiler nå istedenfor å lage dem selv.
Men skal nok forsøke å lage egne bare jeg får litt mer erfaring:)
Archers ignite!
Brukeravatar
dagsunde
Master bowyer
Innlegg: 1325
Registrert: 28 jun 2007, 16:33
Bosted: Arendal
Sted: Arendal
Kontakt:

Re: Noen som vil selge flightpiler?

Legg inn av dagsunde »

Jedi Jordal skrev:Siden dette er mine første lengdepiler (og NM blir min første lengdeskytings konkurranse) tenkte jeg at det var lurt å kjøpe lengdepiler nå istedenfor å lage dem selv.
Men skal nok forsøke å lage egne bare jeg får litt mer erfaring:)
That's the spirit! :D
Først se, så gjøre... Dyp og riktig pedagogikk, dette... :wink:

--
Dag.
--
Dag.

Brestanda boga, brennanda loga,
gínanda ulfi, galandi kráku,
rýtanda svíni, rótlausum viði,
vaxanda vági, vellanda katli
skyli manngi trúa!
Brukeravatar
Jedi Jordal
Bueskytter
Innlegg: 82
Registrert: 03 aug 2012, 17:24
Bosted: Oslo
Sted: Oslo

Re: Noen som vil selge flightpiler?

Legg inn av Jedi Jordal »

nidrinr skrev:Jeg kan sikkert ordne det. Jeg skal til NM, så du kan få dem der.
Da er det endelig tid for NM og jeg gleder meg virkelig til å få og teste lengdepilene du har laget til meg :) Men ett spørsmål hvordan finner vi hverandre på NM? Jeg kommer fredag kveld, mitt mobilnummer er 94348454, du kan ringe meg på det så kan vi avtale ett sted på NM hvor vi kan møtes.
Archers ignite!
nidrinr
Master bowyer
Innlegg: 3089
Registrert: 29 mai 2007, 23:17
Bosted: Trautskogen
Sted: Trautskogen

Re: Noen som vil selge flightpiler?

Legg inn av nidrinr »

Da ringer jeg deg når jeg kommer.

-Jeg kommer nok ikke nerover før lørdagsmårran, så da kan jeg fungere som vekkerklokke :)
Brukeravatar
GreenMan
Snikende platebein
Innlegg: 1294
Registrert: 08 jan 2006, 15:00
Bosted: Oslo
Sted: Oslo
Kontakt:

Re: Noen som vil selge flightpiler?

Legg inn av GreenMan »

Ett ørlite tips - vi har en P(ersonlig)M(eldingsfunksjon) på forumet som går ann å bruke hvis man ikke ønsker å spre e-postadresser og telefonr til hele verdensveven (bueforum.no er et åpent forum hvor alle, innkludert googles og andres roboter kan lese.

Når det er sagt tror jeg ikke det er noe problem å finne nidrinr på NM. Bare se etter den perosonen som er nesten like brei som han er høy og trekker buer på størrelse med en tømmerstokk :p
Stian Green
"Sann bueskyting er enkel"
Brukeravatar
Jedi Jordal
Bueskytter
Innlegg: 82
Registrert: 03 aug 2012, 17:24
Bosted: Oslo
Sted: Oslo

Re: Noen som vil selge flightpiler?

Legg inn av Jedi Jordal »

nidrinr skrev:Da ringer jeg deg når jeg kommer.

-Jeg kommer nok ikke nerover før lørdagsmårran, så da kan jeg fungere som vekkerklokke :)
Flott da får jeg kommet meg opp tidlig imorgen:)
Så bare ring når du er fremme så treffes vi:)
Archers ignite!
Brukeravatar
Jedi Jordal
Bueskytter
Innlegg: 82
Registrert: 03 aug 2012, 17:24
Bosted: Oslo
Sted: Oslo

Re: Noen som vil selge flightpiler?

Legg inn av Jedi Jordal »

GreenMan skrev:Ett ørlite tips - vi har en P(ersonlig)M(eldingsfunksjon) på forumet som går ann å bruke hvis man ikke ønsker å spre e-postadresser og telefonr til hele verdensveven (bueforum.no er et åpent forum hvor alle, innkludert googles og andres roboter kan lese.

Når det er sagt tror jeg ikke det er noe problem å finne nidrinr på NM. Bare se etter den perosonen som er nesten like brei som han er høy og trekker buer på størrelse med en tømmerstokk :p
Hehe Googles roboterr har nok fått tak i mitt telefonnummer for lenge siden (regner med at de avlytter Facebook :P )
Takk for tipset hvordan jeg skal finne nidrinr på NM :)
Archers ignite!
Svar