Skytisk bue ønskes kjøpt til en utstilling

salg av bueutstyr.

Moderator: GreenMan

Forumregler
Når utstyr er solgt skal forfatter av innlegget endre tittelen til [solgt]forumtittel. Moderator har rett til å endre status etter en hvis stund. Ikke gjør en salgstråd til diskusjoner. Kun svar på tråden som har med salget å gjøre vil bli godtatt.
Svar
Brukeravatar
Bøck
kaptein
Innlegg: 103
Registrert: 08 jan 2006, 20:37
Sted: Oslo
Kontakt:

Skytisk bue ønskes kjøpt til en utstilling

Legg inn av Bøck »

Hei folkens, lenge siden jeg har vært på forumet her!

Jeg har blitt spurt om hjelp til å skaffe en skytisk bue som skal brukes i en utstilling om hestekultur. Den skal bare henge på utstilling og se bra ut, og trenger ikke kunne skyte i det hele tatt. Jeg tror ikke det er så nøye med historisk korrekte detaljer heller så lenge det er riktig buetype. Hun som er ansvarlig for utstillingen har selv lett seg fram til denne nettbutikken, men de svarer ikke på henvendelser, og derfor har hun bedt meg som har litt erfaring med buer om hjelp. Jeg er heller ikke helt oppdatert lenger, og sender derfor henvendelsen videre til forumet.

Noen som vet om et sted man kan kjøpe slike buer på omtrent samme prisnivå (EUR 100+)? Det er ønskelig med et matchende kogger også. Kanskje du selv har en pen, men dårlig fungerende bue du kunne tenke seg å selge rimelig?

Alle tips mottas med stor takk!
Jørgen Bøckman
Brukeravatar
Christian
Mester
Innlegg: 1562
Registrert: 14 sep 2007, 22:42
Bosted: tipi
Sted: Vestby

Re: Skytisk bue ønskes kjøpt til en utstilling

Legg inn av Christian »

Olav, du må vakne. Indianarane kjem!
Brukeravatar
Bøck
kaptein
Innlegg: 103
Registrert: 08 jan 2006, 20:37
Sted: Oslo
Kontakt:

Re: Skytisk bue ønskes kjøpt til en utstilling

Legg inn av Bøck »

Ah, tusen takk for tips! Jeg husker nå at jeg kikket innom den nettbutikken for en del år siden, men hadde helt glemt den. Tips er videresendt!

Det er fortsatt åpent for flere tips og en mulighet for å få solgt en dårlig fungerende bue du kanskje har liggende i en skammens avkrok et sted.
Jørgen Bøckman
Svar