Kjøpes: 1/2" spisser til middelalderkrigspil

salg av bueutstyr.

Moderator: GreenMan

Forumregler
Når utstyr er solgt skal forfatter av innlegget endre tittelen til [solgt]forumtittel. Moderator har rett til å endre status etter en hvis stund. Ikke gjør en salgstråd til diskusjoner. Kun svar på tråden som har med salget å gjøre vil bli godtatt.
Brukeravatar
Christian
Mester
Innlegg: 1562
Registrert: 14 sep 2007, 22:42
Bosted: tipi
Sted: Vestby

Re: Kjøpes: 1/2" spisser til middelalderkrigspil

Legg inn av Christian »

Jeg bestiller nok etter at penga ruller inn neste måned. Jeg kommer til å lage ganske mye krigspiler i vinter. Standard, MR og QP. Kommer også med stor sannsynlighet til å få tak i gåsefjær til de. Hvis de blir presentable så blir de handelsvare :wink: Jeg skyter sjelden noe som har bruk for sånne piler, men det var morro å jobbe med 1/2" skaft på over 100gram :twisted:
Olav, du må vakne. Indianarane kjem!
Brukeravatar
bueeirik
Mester
Innlegg: 262
Registrert: 18 feb 2009, 23:36
Bosted: Lillehammer
Sted: Lillehammer
Kontakt:

Re: Kjøpes: 1/2" spisser til middelalderkrigspil

Legg inn av bueeirik »

Christian skrev:Jeg har planer om å bestille en haug 1/2 bodkins fra richardhead, når jeg får penger igjen :roll: Skulle det være av interesse så kan man jo dele på frakta om ikke annet :wink:
Jeg er med! Jeg skulle hatt hvertfall 2 dusin :) Men hva med å bestille noen handforged? http://www.diyarchery.co.uk/arrowheads.htm
Brukeravatar
Bowman
Master bowyer
Innlegg: 3124
Registrert: 26 mar 2010, 21:54
Bosted: Tonsberg

Re: Kjøpes: 1/2" spisser til middelalderkrigspil

Legg inn av Bowman »

Jeg har akkurat fått en pose med 1/2" bodkins fra Richard Head i posten . Det tok bare 4-5 dager fra jeg bestilte. Høflige og korrekte engelskmenn. Ser at de har mange kule forskjellige feltspisser også. Kommer nok til å bestille mer derfra. Fikk også tak i lærplata til Mary rose koggeret. Hva de har borte på køllaholmen. Så da mangler vi egentlig bare barlindbua med bøffelnocker.......... Jeg får greie meg med min vikinginspirerte langbue på 90# så lenge. :D
attend and listen gentlemen
that be of freeborn blood
I shall tell you of a good yeman
his name was Robin Hood
Svar