toxofil nr1-2017

forum for medlemmer i norsk langbuelag.

Moderator: GreenMan

Svar
Brukeravatar
Lurz
Master bowyer
Innlegg: 1852
Registrert: 04 feb 2006, 15:37
Sted: Kristiansand

toxofil nr1-2017

Legg inn av Lurz »

Toxofil nr 2 2016 gikk i posten i dag :D . Så da har dere det kanskje på mandag?

Og da er det på tide å tenke framover.
Inne-nm og årsmøte 2017 er helga med 4. mars. Sak derfra og årsmøtereferat bør med i nr1-17
Der bør vi også ha med en oversikt/innbydelser til årets arragementer, deriblant ute-nm og tribus.
Da bør bladet være ute så folk har litt tid på å planlegge.

Hvordan høres deadline 25 mars ut?
Da tenker jeg at jeg kan få sendt ut bladet rundt 10. april?

Vil veldig gjerne ha forslag til saker så raskt som mulig.
Vi trenger en hovedsak, og flere mindre saker, gjerne med faglig innhold.
Men ellers alt av interesse
:D
"If it breaks you get to keep both parts"
Brukeravatar
Lurz
Master bowyer
Innlegg: 1852
Registrert: 04 feb 2006, 15:37
Sted: Kristiansand

Re: toxofil nr1-2017

Legg inn av Lurz »

Da er tida inn for å starte arbeidet med Toxofil, nr.1-2017!

Først og fremst trenger vi en hovedsak!!!!!
:D
Den trenger ikke (og bør kanskje heller ikke) være like omfattenede som Jeremy Spencers krigsbuesak nå i høst. (ca 34.000 tegn i hovedsaken)
Den trenger heller ikke være (men kan være), like lang som Nes sin sak om tovesdbuer sist vår. (ca 10.000 tegn) Litt avhengig av illustrasjoner. Se forfatterveiledning foran i Tox.
Noen som har et tema de har lyst til å skrive om? Eller forslag til tema og/eller forfatter? :)

Og så kan kanskje noen tenke seg å skrive fra inneNM når den tid kommer?

Vi trenger alltid litt mindre saker også, som fx Geralds sak om om presisjonsskyting, Oddbjørns sak om tillering, eller Lars Jensens sak om spikkelørdag! Og enda mindre saker. Faglige ting, og saker som har skjedd i løpet av vinteren. Og artige ting eller bilder som kan brukes på sistesida. Og andre bilder som kan brukes! :wink:

Når det gjelder deadline kommer jeg tilbake til det, men det bør være så seint at vi får med inne-NM og årsmøtet, men så tidlig at bladet med invitasjoner til stevner (fx Tribus) er ute en stund før arrangementet. Det vil vel si at bladet bør ut tidlig i mai en gang. Og det betyr at jeg gjerne vil ha sakene en gang i første del av april.

Send forslag og/eller spørsmål til "toxofil-krøllalfa-langbue.no"
:D
lars
"If it breaks you get to keep both parts"
Brukeravatar
Lurz
Master bowyer
Innlegg: 1852
Registrert: 04 feb 2006, 15:37
Sted: Kristiansand

Re: toxofil nr1-2017

Legg inn av Lurz »

Nærmer seg deadline......... :shock:
Håper dere som skal lage ting til Tox er godt i gang?
Dere har vel ikke noe å gjøre i påska uansett, så jeg kan vel stresse dere litt :D. Men det kunnee vært fint å få sakene om ikke alt for lenge?
"If it breaks you get to keep both parts"
Svar