Norsk Langbuelag søker medlemmenes kontaktinfo

Norsk Langbuelag sin informasjonskanal på bueforum.no
Svar
Marianne
Nybegynner
Innlegg: 12
Registrert: 31 aug 2006, 19:53
Sted: Bergen

Norsk Langbuelag søker medlemmenes kontaktinfo

Legg inn av Marianne »

Norsk Langbuelag har for tiden kun en liste over medlemmene med tilhørende postadresser. Dette gjør det ganske vanskelig å få fatt i folk. Vi vil svært gjerne utarbeide en liste med tilhørende e-postadresser og telefonnummer. Dette vil bli en relativt kostbar og tidkrevende prosess dersom vi må sende ut brev til alle sammen. Jeg håper derfor så mange som mulig vil se innom forum og lese denne posten og deretter sende meg en mail med e-postadresse, telefonnummer og FULLSTENDIG navn.

Send dette til (leder at langbue dott no)


Deres meget takknemlige,

Marianne

ps. Dersom dere føler for det kunne det være ganske interessant hvis dere også skrev hvor lenge dere har skutt bue og hvilken buetype dere helst liker å skyte. Gjerne også hva slags skyteteknikk dere sverger til. Og om det er buemaking eller skyting eller historisk gjenskapning som er deres største lidenskap. Kunne tenke meg å få sammen en slags statistikk over miljøet i Norge og gjerne publisere det i Toxofil etterhvert.

Dette er informasjon som for så vidt heller burde samles inn anonymt for at det skal være en skikkelig undersøkelse. Noe jeg skal vurdere hvordan jeg kan få til. Men som sagt, dersom dere har lyst.

Men aller viktigst er altså kontaktinfo.
Svar