Innendørs NM i Historisk.

Norsk Langbuelag sin informasjonskanal på bueforum.no
SilentG2
Mester
Innlegg: 376
Registrert: 18 feb 2009, 00:58

Re: Innendørs NM i Historisk.

Legg inn av SilentG2 »

Enig med de foregående innlegg..

Nå blir det mitt første Inne NM dette her, men jeg ser at, om man reiser 5 minutter, eller 9 timer, så må det da gå ann å bruke litt mere tid, om plassen skal være for trang.

Dette er jo også dagen da det avholdes årsmøte i langbuelaget, og det må da være slik at det burde komme folk dit også?
Brukeravatar
Hardwood
Master bowyer
Innlegg: 1762
Registrert: 19 mai 2009, 22:28
Sted: Sande i Sunnfjord

Re: Innendørs NM i Historisk.

Legg inn av Hardwood »

Flott ! Så gjenstår å se hvordan det blir.
På årsmøtet blir det sikkert som sist, at når mesterskapet er over så reiser de aller fleste hjem igjen.
SilentG2
Mester
Innlegg: 376
Registrert: 18 feb 2009, 00:58

Re: Innendørs NM i Historisk.

Legg inn av SilentG2 »

Hva med å legge årsmøtet i en pause i skytinga?
Ingis
Mester
Innlegg: 676
Registrert: 05 jul 2006, 00:09
Bosted: 3340
Sted: Åmot,Buskerud

Re: Innendørs NM i Historisk.

Legg inn av Ingis »

Heisan. Vi nærmer oss NM. Flere er vistnok bekymret for plassen, og vi i arr.kom. skal selvsagt gjøre vårt beste for at alle blir mest mulig fornøyd. Hvis vi blir ca. 40 skyttere som i fjor,blir det skyting i 2 puljer AB og CD, noe som er helt vanlig. Jeg har snakket med skyteleder Ellingsen, og for å få bedre plass under skytingen, kan f.eks. A og B skytter skyte annenhver gang. Altså A skyter en pil - bytter med B som skyter sin pil osv. Det har vært praktisert. Eller kanskje det er bedre å skyte ferdig 3 piler før neste går fram å skyter. En god løsning skal det nok bli. :)
Eller så håper jeg virkelig at de som er medlemmer i NL tar seg tid til å delta på årsmøtet etter skytingen. Mange forslag blir fremmet i år, så her må man delta hvis man ønsker å påvirke lagets framtid. Forslagene vil bli lagt ut på Norsdk langbuelag informerer.
"Back to nature!"
Brukeravatar
Hardwood
Master bowyer
Innlegg: 1762
Registrert: 19 mai 2009, 22:28
Sted: Sande i Sunnfjord

Re: Innendørs NM i Historisk.

Legg inn av Hardwood »

Det høæres flott ut, Ingis. Det tar nok veldig lang tid hvis man bytter plass for hver pil. Bedre at A skyter sine 3, og så bytter plass mmed B.
MalaWolf
Mester
Innlegg: 1304
Registrert: 08 apr 2009, 17:54
Bosted: Hjemme
Sted: Oslo

Re: Innendørs NM i Historisk.

Legg inn av MalaWolf »

Svar