Tapatalk trøbbel

Har du spørsmål anngående bueforum.no - post dem her.

Moderator: GreenMan

Svar
Brukeravatar
Jæger
Mester
Innlegg: 1986
Registrert: 24 jun 2016, 10:08
Bosted: Kristiansand

Tapatalk trøbbel

Legg inn av Jæger »

Lurer fortsatt på dette Tapatalk-trøbbelet. Kan virke som det oppsto omtrent da forumpattformen ble oppdatert for ikke lang tid siden. Noen at de glupe som vet om det er forklaringen eller om problemet ligger hos meg? Klarer ikke å laste opp skjermdump av feilmelding men det står som følger:
Server error ocurred: 'require():Failed opening required '/customers/4/f/e/bueforum.no/httpd.www/forum/mobiquo/appExtt/3.2/viewtopic_clone.php'(include_path='.:/usr/share/php') (tapatalkFunctions.php:4) Åpne i nettleser
...når jeg prøver å svare/skrive innlegg. Med forbehold om skrivefeil, klarer ikke å kopiere teksten, trykker jeg på skjermen åpner den bare i nettleseren - som jo fungerer men der kan jeg ikke laste opp bilder.
The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten – Benjamin Franklin
Brukeravatar
GreenMan
Snikende platebein
Innlegg: 1294
Registrert: 08 jan 2006, 15:00
Bosted: Oslo
Sted: Oslo
Kontakt:

Re: Hva gjorde du i dag 2017.

Legg inn av GreenMan »

Jæger skrev: 25 aug 2017, 16:33 Lurer fortsatt på dette Tapatalk-trøbbelet. Kan virke som det oppsto omtrent da forumpattformen ble oppdatert for ikke lang tid siden. Noen at de glupe som vet om det er forklaringen eller om problemet ligger hos meg? Klarer ikke å laste opp skjermdump av feilmelding men det står som følger:
Det går fint an å bruke http://media.bueforum.no/ for opplasting av bilder til serveren via nettleser på datamaskinen. Skal se på Tapatalk problemet. Kan hende jeg må oppdatere Tapatalk-klienten på serveren
Stian Green
"Sann bueskyting er enkel"
Brukeravatar
GreenMan
Snikende platebein
Innlegg: 1294
Registrert: 08 jan 2006, 15:00
Bosted: Oslo
Sted: Oslo
Kontakt:

Re: Hva gjorde du i dag 2017.

Legg inn av GreenMan »

Prøv gjerne med Tapatalk nå - skal ha siste klient og det funket for meg.
Stian Green
"Sann bueskyting er enkel"
Brukeravatar
Jæger
Mester
Innlegg: 1986
Registrert: 24 jun 2016, 10:08
Bosted: Kristiansand

Re: Tapatalk trøbbel

Legg inn av Jæger »

Mange takk, det gjorde susen!
Jeg mener bestemt at det er minst 15 ganger lettere å laste opp via Tapatalk

The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten – Benjamin Franklin
Svar