PM-varsling

Har du spørsmål anngående bueforum.no - post dem her.

Moderator: GreenMan

Svar
Harald
Mester
Innlegg: 304
Registrert: 23 aug 2014, 14:34
Bosted: Ramnes
Sted: Ramnes

PM-varsling

Legg inn av Harald »

Mulig at det bare er jeg som er blind og uoppmerksom, men i dag oppdaget jeg en PM fra Bowman sendt 2.april som jeg ikke kan huske å ha lest. Er det mulig å få til en tydeligere varsling(blinkende konvolutt e.l.), eller er det bare jeg som har lest den meldingen allerede, i halvsøvne eller noe...?
Det er bare en måte å finne ut hvor mye en bue tåler...
Brukeravatar
GreenMan
Snikende platebein
Innlegg: 1294
Registrert: 08 jan 2006, 15:00
Bosted: Oslo
Sted: Oslo
Kontakt:

Re: PM-varsling

Legg inn av GreenMan »

1. Sjekk at du har riktig e-postadresse registrert på brukeren din - forumet skal sende deg en e-post når du får en melding.
2. Skru av pop-up blokkering i nettleseren så skal det komme ett popup vindu med meldingen din
3. Øverst til høyre der det står private meldinger skal det stå antallet du har - hvis det står 0 har du nok lest men glemt
4. Jeg kan sikkert teste med ett annet "skin" på forumet, men da vil alt se annerledes ut og jeg vet ikke helt hvilket som vil gi ett tydeligere tall i menyen.
5. Det er mulig å endre på det som er mer - det har jeg dessverre ikke tid til å få gjort noe med før i slutten av juni, men selv da kan jeg ikke være 100% sikker på at jeg vil lage noe som synes bedre.
6. Sender deg en test PM for å se om du legger merke til den
Stian Green
"Sann bueskyting er enkel"
Harald
Mester
Innlegg: 304
Registrert: 23 aug 2014, 14:34
Bosted: Ramnes
Sted: Ramnes

Re: PM-varsling

Legg inn av Harald »

Ok, jeg har visst bare oversett alle forsøk på varsel. Det var etter den siste endringen på forumet at jeg plutselig la merke til at det stod"1"ved siden av private meldinger.
Det er bare en måte å finne ut hvor mye en bue tåler...
Brukeravatar
GreenMan
Snikende platebein
Innlegg: 1294
Registrert: 08 jan 2006, 15:00
Bosted: Oslo
Sted: Oslo
Kontakt:

Re: PM-varsling

Legg inn av GreenMan »

Ja den er nok litt tydeligere nå
Stian Green
"Sann bueskyting er enkel"
Svar