moderator som uvenn

Har du spørsmål anngående bueforum.no - post dem her.

Moderator: GreenMan

Låst
Brukeravatar
Truls med bogen
Mester
Innlegg: 549
Registrert: 10 jan 2006, 15:03
Bosted: SON
Sted: Son

moderator som uvenn

Legg inn av Truls med bogen »

er det ikke mulig åsette han opp som uvenn????
Bilde
Brukeravatar
Christian
Mester
Innlegg: 1562
Registrert: 14 sep 2007, 22:42
Bosted: tipi
Sted: Vestby

Re: moderator som uvenn

Legg inn av Christian »

Bare fortsett som du gjør du Truls
Olav, du må vakne. Indianarane kjem!
Brukeravatar
Truls med bogen
Mester
Innlegg: 549
Registrert: 10 jan 2006, 15:03
Bosted: SON
Sted: Son

Re: moderator som uvenn

Legg inn av Truls med bogen »

he he...jeg kommer med artn johhny han har vært cowboy i 4 år i arizona,,,veldig varmt og ingen romatu\ikk,,men farlig for indianere..tin tin r også en av mine favoritter sammen med carl barks som jeg hat\ komplett,,,du er en kuul fy uansett hvem du er her iverden,,,f barks bidro til mye vidunderlig bueskyting særelig ole dole doff
Bilde
nidrinr
Master bowyer
Innlegg: 3088
Registrert: 29 mai 2007, 23:17
Bosted: Trautskogen
Sted: Trautskogen

Re: moderator som uvenn

Legg inn av nidrinr »

Truls.. Vær så snill, kan du ikke finne en anna plass å være så utrolig barnslig på. Om du er bitter fordi ikke alle er enige med deg hele tida, eller om du har andre ting i hverdagen som lager gnagsår i humøret trenger du ikke oppføre deg så tullete. Det blir i alle fall dumt når det er folk som har møtt deg som et oppegående menneske og ikke har noe imot deg skal behøve å få et nytt inntrykk av deg basert på de to siste rundene du har hatt inne på forumet her.

For din egen og alle andres skyld, kan du ikke bare delta normalt i buerelatert prat på en fornuftig måte her inne. Jeg håper i alle fall du blir kvitt det sure lille trollet på skuldra di som forteller deg hva du skal skrive og finner tilbake til den gode gamle og engasjerte bueentusiasten som jeg mistenker er slått i svime av det nevnte trollet. Jeg savner i alle fall de saklige meningene dine i en del poster, uavhengig om vi har vært enige eller ikke.

:?
Brukeravatar
Christian
Mester
Innlegg: 1562
Registrert: 14 sep 2007, 22:42
Bosted: tipi
Sted: Vestby

Re: moderator som uvenn

Legg inn av Christian »

Hør hør!

Det er mye kunnskap i deg Truls, men det er litt vanskelig å sette pris på det når du holder på sånn.
Olav, du må vakne. Indianarane kjem!
Brukeravatar
Truls med bogen
Mester
Innlegg: 549
Registrert: 10 jan 2006, 15:03
Bosted: SON
Sted: Son

Re: moderator som uvenn

Legg inn av Truls med bogen »

først skriver du at jeg bør fortsette så skriver du at jeg bør stoppe?
Bilde
Brukeravatar
Truls med bogen
Mester
Innlegg: 549
Registrert: 10 jan 2006, 15:03
Bosted: SON
Sted: Son

Re: moderator som uvenn

Legg inn av Truls med bogen »

du etter lyser saklighet...la oss bruke arne ness sine 6 normer for saklig meningsutveksling..jeg bedt 3 personer om unnskyldning for første raptus....hva er usaklig i andre raprus? jeg har lagt en ny kubbe i peisen og venter spent
Bilde
Låst