Facebook

Diverse sludder og vås og annet snikk snakk

Moderator: GreenMan

Svar
Brukeravatar
Are
kaptein
Innlegg: 2370
Registrert: 09 jan 2006, 23:18
Bosted: Kragero
Sted: Kragerø
Kontakt:

Facebook

Legg inn av Are »

Det er flere enn Oddbjørn som mener at diskusjoner på Norsk Langbuelag sin diskusjonsside på Facebook er rotete. I stedet for en lineær diskusjon som vi har her på forumet, tar diskusjonene der form som ett tre med mange grener, og kvister. Når diskusjonen er i gang der dukker det opp innspill som kan sammenliknes med blader på en kvist ett eller annet sted på treet. Utrolig vrient å holde oversikten.

Jeg foreslår derfor at vi i framtiden tar de heftige diskusjonene her inne....

Siste diskusjon på FB var angående om diskusjonsgruppa der kun skulle være for betalende medlemmer eller ikke.
Konklusjonen ble etter en kort lukking at den skulle være som den var. Gruppa krever at man er medlem i gruppa for å kunne se innholdet og skrive svar i gruppa. Men det er ikke krav til medlemskap i NL.
Hirðmaðr skal oc æiga ... hanðboga með þrim tylftum broðða.” Hirdskråen
Brukeravatar
Bowman
Master bowyer
Innlegg: 3124
Registrert: 26 mar 2010, 21:54
Bosted: Tonsberg

Re: Facebook

Legg inn av Bowman »

Medlemsmassen er ikke her inne Are. Dette er nerdehjørnet for håndverk. De store diskusjonene kan ikke tas bare her.
Jeg oppdaterer «folket» med hva som diskuteres her slik at alle er informert. Jeg kommer selvsagt til å oppfordre medlemmer og kommende medlemmer til å lage en bruker her.
attend and listen gentlemen
that be of freeborn blood
I shall tell you of a good yeman
his name was Robin Hood
Ingis
Mester
Innlegg: 676
Registrert: 05 jul 2006, 00:09
Bosted: 3340
Sted: Åmot,Buskerud

Re: Facebook

Legg inn av Ingis »

Må si meg enig med Are og Oddbjørn. Ikke lett å følge med på FB-diskusjonene. Syntes forøvrig at FB har tatt over litt for meget på bekostning av forumet. Burde ikke være noe problem å få interesserte til å følge en mer strukturert diskusjon på forumet.
"Back to nature!"
Brukeravatar
Bowman
Master bowyer
Innlegg: 3124
Registrert: 26 mar 2010, 21:54
Bosted: Tonsberg

Re: Facebook

Legg inn av Bowman »

Jeg kan ikke annet enn oppfordre og det gjør jeg hele tiden. Men vi er nødt til å ha kontakt med den medlemsmassen som befinner seg på FB.
attend and listen gentlemen
that be of freeborn blood
I shall tell you of a good yeman
his name was Robin Hood
Oddbjørn
Master bowyer
Innlegg: 1790
Registrert: 14 mai 2006, 19:30
Bosted: Tonsberg
Kontakt:

Re: Facebook

Legg inn av Oddbjørn »

Tar vekk posten
Sist redigert av Oddbjørn den 25 sep 2020, 21:38, redigert 1 gang totalt.
Brukeravatar
Lurz
Master bowyer
Innlegg: 1852
Registrert: 04 feb 2006, 15:37
Sted: Kristiansand

Re: Facebook

Legg inn av Lurz »

Skal kanske begynne å poste her først. Og så en ukes tid etterpå på face :D :shock:
"If it breaks you get to keep both parts"
Brukeravatar
Bowman
Master bowyer
Innlegg: 3124
Registrert: 26 mar 2010, 21:54
Bosted: Tonsberg

Re: Facebook

Legg inn av Bowman »

Det må gå litt begge veier. Hvis noe egasjerer på Facebook kan det loses inn her eller dukker det opp en interessant debatt her trenger det ikke gå en uke før det presenteres på Facebook. Vi har betalende medlemmer der ute som må få info den veien de synes er greiest. FB har kommet for å bli. Mange synes bueforum er tungvint og det må også tas på alvor.


Sent from my iPhone using Tapatalk
attend and listen gentlemen
that be of freeborn blood
I shall tell you of a good yeman
his name was Robin Hood
Svar