Diverse artige sitater?

Diverse sludder og vås og annet snikk snakk

Moderator: GreenMan

Svar
SilentG2
Mester
Innlegg: 376
Registrert: 18 feb 2009, 00:58

Diverse artige sitater?

Legg inn av SilentG2 »

Tenkt på dette en stund, der det kan komme uheldige sitater fra ellers sindinge bueskyttere.. Under konkurranser eller annet..

Har en god en til å starte, og sorry Daniel det måtte bli deg denne gangen...





Under NM: Standard pil veier da mere enn 70 gram!!!! (sitat Nidrinr da han ikke hadde pusset nok, og det var 5 min igjen til konkuransen på jørundgard, og fjør var fortsatt ikke på pilene)
Brukeravatar
Jæger
Mester
Innlegg: 1986
Registrert: 24 jun 2016, 10:08
Bosted: Kristiansand

Re: Diverse artige sitater?

Legg inn av Jæger »

Den var fin - han skjøt kanskje lengst likevel?
Har ikke noe sitat å komme med men driver med en del skyting med korte og lange tordenkjepper. På mitt første buestevne som var ute-NM tok jeg med i å lete etter hørselvern flere ganger før skyting skulle begynne :oops:
The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten – Benjamin Franklin
nidrinr
Master bowyer
Innlegg: 3088
Registrert: 29 mai 2007, 23:17
Bosted: Trautskogen
Sted: Trautskogen

Re: Diverse artige sitater?

Legg inn av nidrinr »

Fins mange bra sitater. En anna bra jeg har hørt fra ..noen.., er denne klassike damtalen: "den der klarer du ikke å dra opp. Den er altfor tung. Den er over 70#!!."

Historien fortsetter da jeg svarer: "hmm, kan jeg prøve å dra den så langt jeg klarer da?" Jeg får en litt hånlig latter og et "værsågod!". Nesten med en gang jeg starter trekker hører jeg et febrilsk "STOPP!!!!".
Svar