Trenger hjelp på kjøkkenet til bryllup i Kristiansand

Diverse sludder og vås og annet snikk snakk

Moderator: GreenMan

Svar
Brukeravatar
Jedi Jordal
Bueskytter
Innlegg: 82
Registrert: 03 aug 2012, 17:24
Bosted: Oslo
Sted: Oslo

Trenger hjelp på kjøkkenet til bryllup i Kristiansand

Legg inn av Jedi Jordal »

Hei :-)
Jeg skal gifte meg 16 november :-D
 Jeg og min kommende kone (Johanne heter hun  ) har bare et problem vi trenger desperat folk som kan hjelpe til på kjøkkenet den dagen.
 Vi skal totalt ha 6stk på kjøkkenet.
Vi har alt funnet 2 :-)
Dermed trenger vi 4stk til som kan hjelpe oss.
Datoen vi skal gifte oss er 16 november
Vielsen er kl to i Salem Misjonsmenighet og festen vil vare fra seks til ca elleve på kvelden
 Festen vil være på Salem Misjonsmenighet
Industrigata 28 4633 Kristiansand.
Vi kommer til å bestille tapassuppe /m tilbehør fra Hotell Norge i Kristiansand.
Så jobben på kjøkkenet vil bestå i å varme opp denne, sette maten på matbordet, gjøre istand kaker,
sette de på matbordet, rydding mellom hovedrett og kaker, koking av kaffe og te o.l.
Håper noen har tid til å hjelpe oss den dagen 

Så om noen vil være så utrolig snille og har tid til å sette av den lørdagen til å hjelpe til på kjøkkenet den dagen ta veldig gjerne kontakt med meg enten her eller send melding til min mobil nr 94348454
eller mail til magnus_jordal@yahoo.no 
All hjelp mottas med veldig stor takk Hilsen Magnus Rolstad Jordal soon to be Mr Jordal :-D
Archers ignite!
Brukeravatar
Jedi Jordal
Bueskytter
Innlegg: 82
Registrert: 03 aug 2012, 17:24
Bosted: Oslo
Sted: Oslo

Re: Trenger hjelp på kjøkkenet til bryllup i Kristiansand

Legg inn av Jedi Jordal »

Hei :-)
Viser til tidligere innlegg om søking etter hjelp op kjøkkenet til bryllupet til meg og min kjære.
Da vi fremdeles mangler to stykker og bruden har satt det som brudgommens oppgave ( :shock: ) å finne de siste to (noe han ikke har lyktes med hittil...) legger jeg ut en liten bump her.
Hver av de som står på kjøkkenet får 500 kr.
Om noen kunne ha tid til å hjelpe en (noe desperat  ) snart gift (forhåpentligvis lykkelig :p ) mann lørdag 16 november fra kl 14.00 og utover kvelden må du ikke nøle med å ta beskjed her eller på min mobil (94348454) eller send meg en pm :-)
Håper noen i Kristiansandsområdet har tid til å hjelpe :-)
Mvh
En noe desperat snart gift forhåpentligvis lykkelig Jedi Jordal
Archers ignite!
Svar