barnslig

Diverse sludder og vås og annet snikk snakk

Moderator: GreenMan

Svar
Brukeravatar
Truls med bogen
Mester
Innlegg: 549
Registrert: 10 jan 2006, 15:03
Bosted: SON
Sted: Son

barnslig

Legg inn av Truls med bogen »

det er utrolig barnslig å utestenge meg fra "respons og hjelp" :mrgreen: mr. greeeeen....husker du på klokkerud da du sa du kunne ri?

og til deg på tangen...ingen kommer inn i himmerik uten at de blir som barn igjen...sitat Jesus Kristus...dessuten liker jeg barn :D
Bilde
nidrinr
Master bowyer
Innlegg: 3091
Registrert: 29 mai 2007, 23:17
Bosted: Trautskogen
Sted: Trautskogen

Re: barnslig

Legg inn av nidrinr »

det er bra du liker barn, det å få unga vekk fra sofa og skjermer og ut i skogen for å springe og leike er veldig viktig. Men det er vel slik at barn ofte trenger litt veiledning for å utvikle riktig oppførsel overfor hverandre. De er ikke alltid enige, og jeg mener i alle fall at de ikke er spesielt konstruktive når de kaller hverandre opp, furter og griner. Det hender vel voksne oppfører seg på den måten også, uten at det er så mange andre som ser på det som fantastisk oppførsel, hverken fra barn eller voksne. Barnslig i en betydning at man er glad i å leike er positivt på alle måter. Du må gjerne referere til rellion, men nå er det vel ikke helt innertier å bruke kristendommens forestillinger som motivasjon for noe som helst her i huset.

Men uansett Truls, jeg syns det er bra du er tilbake på bueforum etter en lang pause. Jeg håper bare du klarer å legge personlige meninger du måtte ha om andre på forumet til side og delta med det du har av erfaring og interesse for piler og buer.
Brukeravatar
GreenMan
Snikende platebein
Innlegg: 1294
Registrert: 08 jan 2006, 15:00
Bosted: Oslo
Sted: Oslo
Kontakt:

Re: barnslig

Legg inn av GreenMan »

Jeg har ikke utestengt noen fra noe og det er mulig å ta opp ting via pm- systemet. Faktisk er det å foretrekke at reaksjoner på moderering tas via pm.
Stian Green
"Sann bueskyting er enkel"
Svar