Prosjekt BUEVOGN

Diverse sludder og vås og annet snikk snakk

Moderator: GreenMan

Svar
SilentG2
Mester
Innlegg: 376
Registrert: 18 feb 2009, 00:58

Prosjekt BUEVOGN

Legg inn av SilentG2 »

Tja, for en gangs skyld så begynner en av mine gale ideer å se dagens lys. Denne blei unnfanget på historisk NM oppe i gudbrandsdalen, og nå ser det ut som at den kanskje bærer frukter.

Bakrunnen for dette:
DET REGNET, og min fine hasselbue trakk vann omtrent som en gammel alkoholiker på vannvogna, og mista mye kraft og snert. Og jeg blei litt misunnelig på dem med campingvogn, når vi lå på luftmadrass å hutra i et vikingtelt.


Campingvogn er nå anskaffet til den nette sum av kr 0,-

Bilder følger...


Det jeg trenger nå er noen gode tips og triks for å få denne til å bli en skikkelig doning som jeg kan henge på bilen til NM og andre prosjekter. Vogna er helt tett (hull i veggen som blir tettet i dag) den er HELT tørr, varmeanlegget skulle visstnok funke, 220v inntaket blei bytta i fjor.

ALT kan gjøres med denne vogna, men målet er at det skal være et sted hvor buer kan holde seg tørre, myggen holde seg unna og søvnen bli litt varmere enn på luftmadrass.

Eneste som er sikkert er at Vogna blir profilert med www.norwegianwarbow.com på siden, taket, bak, overalt.


Ingen forslag for dumme, ingen forslag for små, ingen projekt for store.



Eneste som er usikkert er om jeg får skilter på den, da det er en svensk vogn.
Brukeravatar
Christian
Mester
Innlegg: 1562
Registrert: 14 sep 2007, 22:42
Bosted: tipi
Sted: Vestby

Re: Prosjekt BUEVOGN

Legg inn av Christian »

Dragehode, den MÅ ha dragehode! :mrgreen:

http://www.flickr.com/photos/pdc-design/3807499474/ Noe sånt, bare litt mer Gokstad :wink:
Olav, du må vakne. Indianarane kjem!
SilentG2
Mester
Innlegg: 376
Registrert: 18 feb 2009, 00:58

Re: Prosjekt BUEVOGN

Legg inn av SilentG2 »

Christian skrev:Dragehode, den MÅ ha dragehode! :mrgreen:

http://www.flickr.com/photos/pdc-design/3807499474/ Noe sånt, bare litt mer Gokstad :wink:

MEG liker :)

Malingsjobben er allerede satt bort til nidrinr og spraybokser, med en gang jeg får skilt på kassa
nilstor
Mester
Innlegg: 554
Registrert: 09 jan 2006, 09:53
Sted: Levanger, Norway

Re: Prosjekt BUEVOGN

Legg inn av nilstor »

Kan den muligens kamufleres som langskip ...?
"And he was clad in cote and hood of greene.
A sheef of pecock arrwes, bright and keene,
.....
His arrwes drouped not with fetheres lowe,
And in his hand he bare a mighty bowe."
Svar