råd godtfolk?

Diverse sludder og vås og annet snikk snakk

Moderator: GreenMan

nidrinr
Master bowyer
Innlegg: 3091
Registrert: 29 mai 2007, 23:17
Bosted: Trautskogen
Sted: Trautskogen

Re: råd godtfolk?

Legg inn av nidrinr »

hehe, kompetanse på ungefronten (og gode råd om gravide fruer) kan du også få her :) 4 unger så langt, og med huset fullt fra tidlig til seint.

Bare si fra når du har tid, så er jeg ofte hjemme på ettermiddagene.
LarsHedning
Nybegynner
Innlegg: 18
Registrert: 16 feb 2012, 23:33
Bosted: Raufoss

Re: råd godtfolk?

Legg inn av LarsHedning »

Supert a gitt....jeg skal prøve å få det til så fort som mulig, ivrig på å begynne å spikke snart...
Brukeravatar
Vibeke
Mester
Innlegg: 157
Registrert: 11 mar 2010, 09:49
Bosted: Hamar

Re: råd godtfolk?

Legg inn av Vibeke »

LarsHedning skrev:
Vibeke skrev:Middelalderforeningen i Hedmark går også med planer om å avholde ett buemakerkurs iløpet av våren med Per som kursholder, så du kan høre litt med han om det også hvis du ønsker det...
Det ønsker jeg.. hvor kan jeg melde meg på :D regn i hvertfall med min deltagelse..
Foreløbig plan for buemakerkurset er en helg i april, ikke i påsken. Per Onsrud tar imot påmeldinger og ønsker om hvilken helg som passer best. Snakka med Per på onsdag, så han venter bare på tilbakemeldinger på når det passer for folk han så er han klar. Ring 40414091, så er du snart igang
LarsHedning
Nybegynner
Innlegg: 18
Registrert: 16 feb 2012, 23:33
Bosted: Raufoss

Re: råd godtfolk?

Legg inn av LarsHedning »

Vibeke skrev:
LarsHedning skrev:
Vibeke skrev:Middelalderforeningen i Hedmark går også med planer om å avholde ett buemakerkurs iløpet av våren med Per som kursholder, så du kan høre litt med han om det også hvis du ønsker det...
Det ønsker jeg.. hvor kan jeg melde meg på :D regn i hvertfall med min deltagelse..
Foreløbig plan for buemakerkurset er en helg i april, ikke i påsken. Per Onsrud tar imot påmeldinger og ønsker om hvilken helg som passer best. Snakka med Per på onsdag, så han venter bare på tilbakemeldinger på når det passer for folk han så er han klar. Ring 40414091, så er du snart igang
Ja, da har jeg vært på tråd'n med Onsrud, virket som trivelig å dedikert kar... Ble enige om at jeg skulle avlegge han et besøk neste uke, å kan ikke si annet enn at jeg gleder meg... :wink:
Brukeravatar
Vibeke
Mester
Innlegg: 157
Registrert: 11 mar 2010, 09:49
Bosted: Hamar

Re: råd godtfolk?

Legg inn av Vibeke »

Hihi... Hvorfor er jeg ikke overrasket...
LarsHedning
Nybegynner
Innlegg: 18
Registrert: 16 feb 2012, 23:33
Bosted: Raufoss

Re: råd godtfolk?

Legg inn av LarsHedning »

Vibeke skrev:Hihi... Hvorfor er jeg ikke overrasket...
Jeg veit ikke....?
Svar